Açores. Terceira. Misterios negros.

Photo ofAçores. Terceira. Misterios negros. Photo ofAçores. Terceira. Misterios negros. Photo ofAçores. Terceira. Misterios negros.

October 11, 2019
October 2019

near Patameiros, Açores (Portugal)

Ruta dels Misteris Negres de l'illa de Terceira.
Tot i que no es molt llarga la fem amb una guia que sap de geologia i de flora i fauna ( es un plus important ) i el tros de la zona de lava s'ha de mirar be on poses els peus.
Triguem quasi 3h en fer-la. Sense moltes explicacions i fotos es pot fer en 2,15 - 2,30h.
Es molt bonica de fer, val realment la pena, crec que es un paisatge únic que no trobareu en altre lloc.

Passareu primer x zona on dominen les criptomeries, (coníferes que venen de japó, que es fan molt altes), per després passar a zona on domina el bosc de juníperes, que dona un aspecte de bosc de fades i follets, de conta infantil.
Després de veure un petit llac seguim per corriol per arribar a la base de la zona de lava, pedra negre molt irregular i punxaguda i amb menys vegetació, però quedes sempre cobert de vegetació i amb impressió de ser en un espai molt especial.
Un cop passada la zona de lava el camí s'obre, es passa per algun mirador, tornes a trobar criptomeries i acabes a la carretera esfaltada per tornar a arribar al cotxe.
Com que ens demorem una mica deixem el PICO GASPAR x fer-lo a la tarda, doncs tenim taula x dinar i ens esperen.
El track queda sense arribar al final xq uns s'adelanten a buscar el cotxe i ens recullen abans d'arribar al parking.