Misgibi Yayla

25 minutes
October 9, 2022
October 2022

near Misgibi Yayla, Muğla (Türkiye)

Tekneden tepelere sonra adanın öbür tarafına geçtik ve de yüzerek yeniden teknemize geri döndük.
Oldukça oldukça zor bir parkur acemi olanlar gitmemeli çok fazla çizik ve ne derler şalı bebek Kayalar çok keskin en ufak hatayı affetmez hadi ben de seni bekliyorum

Kızılada koyu

Gün batımı için gemimizden ayrıldık cep telefonumuzu su geçirmez kapların içine koyduk ve bu görmüş olduğunuz manzarayı çekmeye başladık yan tarafta arkada gördüğünüz yat sevgili biliniz bizim bilgisin yani bizim bilenin şeyi bil geçsin yani evet bir dakika gözlüğümü de takıyorum bu arada terliklerimizi de girdik denize doğru yürüyüşe doğru gidiyoruz evet geliyoruz Murat gel ininkini de aldım. Bill Gates

PictographFauna Altitude 222 ft

Keçi ve gün batımı

PictographFauna Altitude 216 ft

Hayvan topluluğu

PictographTree Altitude 197 ft

Zeytin ağacı

Biraz bakımsız kalmış bozburunun boz şehirlerinde buna rağmen yaşamayı başarmış Barış getiren zeytin ağacı. Bir ağaç gibi tek ve hür ve de Özgür

Tepelerden aşağıya deniz kenarına

Çok zorlu bir parkur özellikle yukarıları Keskin Kayalar ve çalılar var kesinlikle acemi olanlar bu parkuru yapmamalı

Gün batımı ve boğaz

Bozburunun en güzel yerlerinden birisi Deniz'in en güzel olduğu yer bir zamanlar ama burada büyük bir uygarlık olduğunu düşünüyorum çünkü doğal bir liman geçmek için bir boğaz var herkes buradan geçmek zorunda dolayısıyla gerçekten bir zamanlar yaşanılacak bir yermiş şimdi boz ama güzel

PictographMooring point Altitude 42 ft

Lana Bill Gates'in yatı

Bill akşam üstü birer aperatif içelim diye davet etti