Miraj tesisleri ali hocalar orta zor loop rota

February 3, 2019
February 2019

near Alihocalar, Kocaeli (Türkiye)

Miraj tesislerinde yürüyüşe başladık, çamurlu bir yoldan geçtikten sonra dere kenarında güzel bir rota izledik, 1.4 km ardından tepeye doğru bir patika izledik, ve tepeye çıktıktan sonra daha yüksek tepe nerede varsa ona doğru braz daha çıkarak zirve yaptık.

zaman zaman tarlalar kenarından, bazen de mecburen içinden geçerek omarlıya vardık, buraya kadar iniş oldu ardından yine genel olarak hep tırmanışla geçen 3,5 km daha yürüdük elektrik için açılan yoldan geçerek asfalt yola çıktık, burada yolu kısaltabilirsiniz ancak biraz daha devam edelim derseniz karşınıza çıkan tepenin size göre sağından dolalanarak aşağıya inebilirsiniz, başka rotalarda ve wikiloc eğim çizgisinde dik olduğu anlaşılmasa da aniden dik bir bölge var, buradan sağa dönerek yolu uzattık ancak iple dahi inmek çok çok zorlayacaktı. sonra dere kenarından, bazen tarlaların kenarından yürümeye devam ederek başlangıç noktasına vardık.