MIRADOR D'EN GUERI I EL PUIGSACREU desde Sant Pau de Segúries

Photo ofMIRADOR D'EN GUERI I EL PUIGSACREU desde Sant Pau de Segúries Photo ofMIRADOR D'EN GUERI I EL PUIGSACREU desde Sant Pau de Segúries Photo ofMIRADOR D'EN GUERI I EL PUIGSACREU desde Sant Pau de Segúries

April 13, 2024
April 2024

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Bonica circular de molt bon fer que ens portarà a gaudir d'unes bones vistes combinant corriols i pistes amples per arribar al Mirador d'en Gueri (1057m) i al Puigsacreu (1112m).

Ens dirigim a Sant Pau de Segúries on aparcarem el cotxe al pàrquing habilitat al costat de l'escola els Pinets.
Seguirem direcció a la Plaça de la Generalitat i continuarem direcció a la carretera geneneral, pel lateral i amb molt de comte, pocs metres, fins arribar al trencall a l'esquerra direcció a la Font de la Puda.

Passarem per una tanca, on la tindrem que tancar altre vegada i agafarem el corriol que es va enfilant a poc a poc, en un paisatge molt bonic i avui humit. Seguirem a la dreta, on trobem la intersecció de camins, tenim marques grogres i el GR de moment. Despres del corriol de pujada, arribem a una pista ampla, on nosaltres seguirem a la dreta. La continuarem fins arribar a les senyalitzacions de la Font de la Puda, on ens desviem per visitar-la. Recolarem per tornar a la pista principal, on desfarem una mica de camí que em fet abans, fins a trobar un corriol a mà dreta, estret i amb pujada constant, i indicat amb un petit rètol que ens portarà fins al Mirador d'en Gueri. Les vistes a la fageda de Can Mic, a l'altre cantó de la pista, no ens deixen indiferents. Els arbres hi ha començen a verdejar!

Seguirem la pista fins arribar a una intersecció de 3 camins. Agafem el camí recte, curt, i planer que ens portarà fins al Mirador de Can Gueri on les vistes són espectaculars al cantó de la Garrotxa. Desfarem el camí fins a la intersecció, i ara marxem a la dreta, on arribarem al Puigsacreu amb la seva creu, les meravelloses vistes i la seva àrea de pícnic, tot molt net i molt ben arranjat. Aquí i fem parada per esmorzar, avui sembla l'estiu i s'hi està molt bé.

Continuarem la baixada pel corriol on després d'una estona, agafarem pista passant per algunes cases molt ben arranjades i on desde aquí, les vistes són espectaculars. Sense pèrdua arribarem al poble i desde aquí fins on tenim el cotxe.