MILEVSKA PLANINA Donja Lisina - Selište - vrh Bandera - Arnautska mahala

Photo ofMILEVSKA PLANINA Donja Lisina - Selište - vrh Bandera - Arnautska mahala Photo ofMILEVSKA PLANINA Donja Lisina - Selište - vrh Bandera - Arnautska mahala Photo ofMILEVSKA PLANINA Donja Lisina - Selište - vrh Bandera - Arnautska mahala

May 24, 2020
May 2020

near Donja Lisina, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u periodu od petka 15. maja do srede 20. maja 2020. godine organizovao više planinarskih tura na terenima južne Srbije i okolini Bosilegrada na najviše vrhove sledećih planina: Besne kobile, Crnooka, Gloške planine, Milevske planine i planine Valozi.
1. uspon – 16. maj (subota) : Prelazak vozilima iz sela Gornja u selo Donja Lisina do crkve Svete Petke. Uspon na vrh Bandera ili kako ga meštani zovu Samovlnjak (1736 m) na Milevskoj planini preko zaseoka Selište. Povratak u selo Donja Lisina drugom stazom kroz Arnautsku mahalu nakon pređenih 18 km sa ukupnim usponom od oko 950 metara. Povratak vozilima u Gornju Lisinu, gde smo noćili, kako prethodnu, tako i narednu noć u domu kulture, zaslugom naših prijatelja: Simke, Ljubiše, Vladimira, Boška i drugih iz Bosilegrada.
U usponu na ovu lepu planinu su učestvovali planinari iz PK ,,ERA,, iz Užica:
1. Stefanović Slobodan, vodič
2. Božović Milovan
3. Milinković Nenad i
4. Kovačević Nemanja
i planinari Slavko i Rada iz Sombora, Dragana iz Kraljeva, Žika iz Zaječara i Nenad iz Bosilegrada.

• Photo of Jugoslav.Basic
    Jugoslav.Basic Mar 9, 2022

Poštovanje
    Kao i veliki broj drugih planinara i ja sam vaš veliki dužnik za sve ove opise i trekove koje postavljate ovde.
    Bez njih bi svi bili mnogo siromašniji i veliko vam Hvala za sve.
    Imam jednu molbu, planiram da vodim jednu veću grupu od 20 planinara na Milevsku planinu kao i na Vlasinsko jezero i okolinu. Tu bi smo boravili 5-6 dana i tražim skroman smeštaj u nekoj školi ili domu kulture.
    Pošto vidim da ste bili smešteni u Gornjim Lisinama u Domu kulture da li bi ste bili ljubazni da mi date broj telefona osobe sa kojom bih mogao da se dogovorim oko noćenja.
    Hvala unapred i sve najbolje.

• Photo of stefs
    stefs Mar 9, 2022

Nemam broj telefona, ali se za pomoć možete obratiti Simki Džonev, predivnoj planinarki iz Bosilegrada. https://www.facebook.com/simka.dzonev.5