Mikri Ziria 07/06/2020 Μικρή Ζήρεια Ισώματα - Ντουσιάς - Χιόνι - Ισώματα

Photo ofMikri Ziria 07/06/2020 Μικρή Ζήρεια Ισώματα - Ντουσιάς - Χιόνι - Ισώματα Photo ofMikri Ziria 07/06/2020 Μικρή Ζήρεια Ισώματα - Ντουσιάς - Χιόνι - Ισώματα Photo ofMikri Ziria 07/06/2020 Μικρή Ζήρεια Ισώματα - Ντουσιάς - Χιόνι - Ισώματα

June 7, 2020
June 2020

near Kefalárion, Peloponnese (Greece)

Με εκκίνηση από τα Ισώματα, το οροπέδιο που βρίσκεται βόρεια από το Κεφαλάρι Κορινθίας, θα κινηθούμε προς το πηγάδι Μούτσιου στα 1160μ περίπου. Από εκεί ξεκινά σηματοδοτημένο μονοπάτι το οποίο ανηφορίζει μέσα σε ρεματιά. Η ανηφόρα γίνεται σταδιακά εντονότερη μέχρι να φτάσουμε στην αλπική ζώνη, περίπου στα 1600μ όπου υπάρχει ένα μικρό πλάτωμα. Διακρίνονται οι 2 κορυφές της Μικρής Ζήρειας, δεξιά το Χιόνι που είναι και η υψηλότερη και αριστερά η κορυφή Ντουσιάς. Μπορούμε να ανέβουμε μέσα από το λούκι τους καλοκαιρινούς μήνες, είτε direct. Επιλέχθηκε η ανάβαση direct στην κορυφή Ντουσιάς αρχικά. Η κορυφή αυτή προσφέρει θέα από το οροπέδιο Ισώματα μέχρι το οροπέδιο του Φενεού και τα γύρω βουνά. Με ΒΔ κατεύθυνση κινούμενοι πάνω στην κορυφογραμμή προσεγγίζουμε και την κορυφή Χιόνι. Κινηθήκαμε και λίγα μέτρα ΒΔ πάνω στην κορυφογραμμή αυτή. Η επιστροφή έγινε από τα ίδια με μια μικρή παραλλαγή στην αρχή της κατάβασης.