Μικρή Ζήρια (Κεφαλάρι-Ντουσιάς)

March 21, 2013
March 2013

•   4.3 2 Reviews

near Kefalárion, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από τον ξενώνα της Ε.Ο.Φ. στο χωριό Κεφαλάρι Κορινθίας. Στα πρώτα μέτρα της διαδρομής δεν υπάρχουν σημάδια και ακολουθούμε πιστά τις ενδείξεις του gps. Σύντομα βρίσκουμε κάποιες κορδέλες στα δέντρα και κούκους, οι οποίοι μας οδηγούν στο χωματόδρομο που ενώνει το Κεφαλάρι με το Μάννα. Προχωράμε για πολύ λίγο στο χωματόδρομο (με κατεύθυνση προς Μάννα). Στα αριστερά μας βλέπουμε ένα λιβάδι και μεγάλους κούκους που μας δείχνουν την πορεία που πρέπει να ακολουθήσουμε. Τραβερσάρουμε την δεξιά όχθη μιας ρεματιάς και μπαίνουμε σε πυκνό δάσος ελάτων και κέδρων. Ακολουθούμε πιστά τη σήμανση (κορδέλες πάνω στα δέντρα) μέχρι να βγούμε απ' αυτόν το λαβύρινθο. Βγαίνουμε στη θέση Ισώματα και στο πηγάδι του Μούτσιου. Πάνω από το πηγάδι φεύγει το μονοπάτι προς τις ψηλές κορυφές της Μικρής Ζήριας. Ακολουθώντας τη σήμανση (κόκκινα ταμπελάκια) πάνω στα δέντρα διασχίζουμε το ελατοδάσος. Όσο κερδίζουμε ύψος τόσο η κλίση αυξάνεται, ώσπου βγαίνουμε σε μικρό διάσελο (1650μ). Από εδώ έχουμε θέα των κορυφών της Μικρής Ζήριας. Τραβερσάρουμε την αριστερή πλευρά της βαθιάς χαράδρας που κατεβαίνει από το διάσελο των κορυφών Ντουσιάς-Χιόνι. Βγαίνουμε στο διάσελο (2000μ). Εμείς πηγαίνουμε αριστερά (κατεύθυνση νότια-νοτιοανατολική) και σύντομα ανεβαίνουμε στην κορυφή Ντουσιάς (2086μ). Κατάβαση από τα ίδια.
Σημείωση: Η διαδρομή από το διάσελο (1650μ) μέχρι την κορυφή έγινε σε χιονισμένο πεδίο. Συχνά στην τραβέρσα αυτή το χιόνι είναι παγωμένο και είναι απαραίτητη η χρήση κραμπόν και πιολέ.

• Photo of rp.k
    rp.k Sep 12, 2015

Πλέον υπάρχουν σημάδια από την αρχή της διαδρομές πάνω από τον ξενώνα της Ε.Ο.Φ.
    Επίσης στο χωματόδρομο που ενώνει το Κεφαλάρι με το Μάννα προχωράμε με κατεύθυνση αντίθετη και όχι προς Μάννα, τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα νέα σημάδια.
    Το μισό μέρος της διαδρομής γίνεται σε αρκετά μεγάλη κλίση και είναι αρκετά απαιτητικό.
    Κατά τα άλλα μια ωραία διαδρομή και κορυφή που αξίζει κάποιος να κάνει.

• Photo of george.kloutsi
    george.kloutsi Jun 15, 2016

έκανα τη διαδρομη Καλοκαίρι παρέα με το σκύλο μου. Αφησα το αυτοκινητο στο δασικο δρόμο και ακολουθησα το μονοπατι . πολυ ομορφη διαδρομη μετρια προπονημενος το εκανα 6 ώρες πήγαινε ελα με στάσεις για συγκομιδη τσαγιου