Μικρή Ζήρεια, κορυφή Ντούσια (2086μ) από Κεφαλάρι (Χειμερινή ανάβαση)

Photo ofΜικρή Ζήρεια, κορυφή Ντούσια (2086μ) από Κεφαλάρι (Χειμερινή ανάβαση) Photo ofΜικρή Ζήρεια, κορυφή Ντούσια (2086μ) από Κεφαλάρι (Χειμερινή ανάβαση) Photo ofΜικρή Ζήρεια, κορυφή Ντούσια (2086μ) από Κεφαλάρι (Χειμερινή ανάβαση)

February 18, 2018
February 2018

near Kefalárion, Peloponnese (Greece)

17-2-2018. Η διαδρομή ξεκινά από την πλατεία του χωριού Κεφαλάρι. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο προς Ισώματα μέχρι να συναντήσουμε ένα μεγάλο αιωνόβιο έλατο στα 5 km από το χωριό. Εκεί αφήνουμε το αυτοκίνητο. Ακολουθούμε δυτική πορεία προς την Μικρή Ζήρεια ακολουθώντας χωματόδρομο μέσα από ένα μεγάλο λιβάδι μέχρι να φτάσουμε στο πηγάδι Μούτσιου 1km από το έλατο. Από εκεί αρχίζει η πορεία μέσα στο δάσος σε σηματοδοτημένο μονοπάτι. 1 km από την αρχή του μονοπατιού υπάρχει χαρακτηριστικό ξέφωτο με θέα προς τις δύο κορφές (Ντούσια και Χιόνι). 1,5 km από το ξέφωτο τελειώνει το δασικό μονοπάτι και βγαίνουμε σε πλάτωμα. Μετά το πλάτωμα (δεν υπάρχει σήμανση) ακολουθούμε πορεία μέσα από ένα τελευταίο κομμάτι δέντρων προς το γεωμετρικό σημείο των 1791μ. Από εκεί ακολουθούμε ανοδική πορεία, μετά δεξιά προς το λούκι που οδηγεί στο διάσελο Ντούσια - Χιόνι. Μετά πηγαίνουμε αριστερά παράλληλα προς το λούκι μέχρι να φτάσουμε στην κορυφογραμμή και από εκεί αριστερά προς την κορυφή. Στην επιστροφή κατεβαίνουμε από το λούκι στην αρχή και στην συνέχεια ακολουθούμε ευθεία πορεία προς το πλάτωμα. Από εκεί ακολουθούμε το μονοπάτι προς το πηγάδι και το αιωνόβιο έλατο