Μικρη κυκλικη διαδρομη Σαρανταινας

5 hours one minute
November 6, 2016
November 2016

near Gardhíkion, Central Greece (Greece)

Η διαδρομη ξεκιναει πριν τις φουρκετες του δρομου, κατω απο την Σαρανταινα, κοβει τις φουρκετες και βγαινει ευκολα στην κορυφη Σαρανταινα την ψηλοτερη του βουνου. Συνεχιζουμε ακολουθωντας την κορυφογραμμη προς το καταφυγιο και εκει που το δασος οξυας φτανει σχεδον μεχρι την κορυφογραμμη, μπαινιυμε μεσα σε αυτο. Δεν υπαρχει μονοπατι, απλα προχωραμε βορεια συναντωντας χωματοδρομο. Εμεις τον ακολουθησαμε αλλα τελειωνε στο μεγαλο ρεμα. Για να αποφυγουμε τις μεγαλες κλισεις του ρεματος και των πλαγιων γυρω απο αυτο προχωρησαμε βορειοανατολικα μεχρι αλλων χωματοδρομο. Πιανουμε τον χωματοδρομο απο αριστερα και τον ακολουθουμε ανεβαινωντας ελαφρα μεχρι τα αλπικα λιβαδεια οπου στην διασταυρωση κανουμε παλι αριστερα για να βγουμε στην αρχη της διαδρομης, εκει που εχουμε αφησει το αμαξι. Διαδρομη γνωριμιας με αυτο το ομορφο βουνο, ανεβαινωντας και στην ψηλοτερη κορυφη του, και περπατωντας μεσα στο υπεροχο δασος οξυας, (εκτος μονοπατιου), το οποιο ειδικα τελος Οκτωβρη εχει πανεμορφα χρωματα. Νερο μονο στο μεγαλο ρεμα στον χωματοδρομο. Καλυτερη εποχη φθινοπωρο (τελη οκτωβρη).

Κορυφη Σαρανταινα.

Κορυφη Σαρανταινα με πολυ αερα και ομιχλη..