Mieres - Coll de Palomera - Iera de Reis

Photo ofMieres - Coll de Palomera - Iera de Reis Photo ofMieres - Coll de Palomera - Iera de Reis Photo ofMieres - Coll de Palomera - Iera de Reis

March 27, 2022
March 2022

near Mieres, Catalunya (España)

Sortida matinal amb els Amics de Serra de Finestres i Mieres, avui èrem unes 40 persones.
Sortim a peu del poble i anem fins a la Casica de l'Obrador. Agafem corriol cap el collet de la Devesa, passem pel pla de Pallers de Baix, el pla de Pallers de Dalt i ens acostem a sota de la Roca del Migdia.Seguim cap el coll de Palomera on agafem el camí que ens porta a la collada del Grau i ens endinsem per la fageda fins la Iera de Reis. Baixem pel corriol que passa per l'antiga casa de Borroig i més endavant veiem els treballs que es varen fer amb pedra seca. Tornem pel mateix camí de pujada a partir de Pallers de Baix. Una vegada a la Casica de l'Obrador en lloc de baixar per la pista asfaltada ho fem per un corriol que surt ens metres més enllà de la Casica de l'Obrador.

Can Blanc

La Casica del Obrador

Pla de Pallers de Baix

Coll de Palomera

PictographTree Altitude 2,461 ft

Iera de Reis

Roca i pared de pedra seca.