Μεσολακκιά (Λακκοβίκια) - Κάτω και Άνω γεφύρια

Photo ofΜεσολακκιά (Λακκοβίκια) - Κάτω και Άνω γεφύρια Photo ofΜεσολακκιά (Λακκοβίκια) - Κάτω και Άνω γεφύρια Photo ofΜεσολακκιά (Λακκοβίκια) - Κάτω και Άνω γεφύρια

February 29, 2024
February 2024

near Mesolakkiá, Central Macedonia (Greece)

Για να φθάσει κάποιος με αυτοκίνητο στην Μεσολακκιά (Λακκοβίκια) πρέπει να ακολουθήσει την διαδρομή α. από Σέρρες προς Αμφίπολη και Β. από Καβάλα ΄και Θεσσαλονίκη την Εγναντία. Φθάνοντάς στο χωριό Νέα Μεσολακκιά παίρνουμε τον χωματόδρομο έξω από το χωριό για το εγκαταλειμμένο χωριό Μεσολοκκιά η Λακοβίκια που βρίσκεται σε υψόμετρο 450 μέτρα περίπου. Ακολουθώντας Ανατολική πορεία και πάνω σε χωματόδρομο που είναι σε σχετικά καλή κατάσταση φθάνουμε μετά από 12χλμ στον χωριό. Αφήνουμε το αυτοκίνητο στην πλατεία και κατευθυνόμαστε δεξιά κάτω στον χωματόδρομο που μας βγάζει σε ξέφωτο. Κατηφορίζουμε δεξιά κάτω το μονοπάτι προς την χαράδρα.(700 μ) Μόλις φθάσουμε κάτω συναντάμε ένα άλλο μονοπάτι που έρχεται από την είσοδο του χωριού. Η διαδρομή είναι καθοδική από το σημείο εκείνο με ελαφρά κλήση. Περίπου 1.6 χλμ συναντάμε το κάτω γεφύρι. Είναι το πιο ψηλό από τα δύο. Ο δρόμος/μονοπάτι οδηγεί κάτω στο Ορφάνι. Συνεχίζεται η διαδρομή και μετά από 900μ περίπου βγαίνουμε σε ξέφωτο με θέα την θάλασσα και το Ορφάνι. Παίρνουμε το μονοπάτι αριστερά η κάτι τέτοιο γιατί δεν είναι σηματοδοτημένο και θέλει προσοχή (είναι πέρασμα για κατσίκια) και μετά από 2 χλμ περίπου βγαίνουμε σε χωματόδρομο και αυτό σε χάλια κατάσταση . Στρίβουμε Αρ και βγαίνουμε στο Άνω Γεφύρι( 5χλμ από την έναρξη της διαδρομής) . Ενώ φαίνεται ότι μπορεί να έχει χωματόδρομο τελικά είναι σαν καλντερίμι και χάλια. Η φύση έχει κάνει την δουλειά της, και ανηφορίζουμε για το χωριό. Συνολική απόσταση περίπου 7.5 χλμ, ανάλογα και διάρκεια 3.30 ώρες περίπου.

MONMON1

Κατεβαίνει κατω δε.

MONMON2

διασταυρωση με μονοπάτι που ερχεται απο την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου

GEFYR-1

Κάτω Γεφύρι προς Οφρύνιο. 1600μ απο την εναρξη

MONOP-1

Ξέφωτο με θέα Τούζλα και θάλασσα

MONOP-2

Μονοπάτι χωρίς σήμανση κατσικόδρομος

MONOP-3

Άνοιγμα

MONOP-4

3.9 χλμ απο έναρξη

MONXOM1

βγαινουμε σε χωματόδρομο και παμε αρ.

MONMON3

GEFYR-2

Άνω Γεφύρι

GEFYR-3

5 χλμ απο εναρξη

MONOP-5

δεν υπάρχει χωματόδρομος μόνο καλντερίμι