Mésa Potámoi-Koutsopodi -tholiasto- Fonia kefali

Photo ofMésa Potámoi-Koutsopodi -tholiasto- Fonia kefali Photo ofMésa Potámoi-Koutsopodi -tholiasto- Fonia kefali Photo ofMésa Potámoi-Koutsopodi -tholiasto- Fonia kefali

2090
November 28, 2020
November 2020

near Mésa Potámoi, Crete (Greece)

Στου Φονιά το κεφάλι άκρα βόρεια Σελένα ξεκινώντας απ το παλιό μονοπάτι πρός Ζάρωμα αρχικά και μετά στρίβοντας δεξιά πρός το υπέροχο Κουτσοπόδι με τα παλιά μιτάτα λίγο με δρόμο λίγο με μονοπάτι που ο μπάντυ Μιχάλης είχε αποθηκευμένο στο Gps.
Κατόπιν πάνω πλαινά με το λαγκάδι εώς το Σελί που ανεδιάζει και βλέπεις μπροστά σου τις 2 κορφές , Πρώτη η Πλάκα κεφάλι και δέυτερη του Φονιά το κεφάλι σχεδόν ισουψείς .
Κάτω ξανά περνώντας και από παλιό μιτάτο και αρχίζει η ανάβαση πρός τη πρώτη κορφή μέσα από χαλασές και βράχους.
η πολυ αφούρα δεν μας άφησε να χαρούμε τη θέα και έτσι προχωρήσαμε όλο κορυφογραμμή ,κατεβήκαμε το σελί ανάμεσα στις 2 κορφές και ξανά πάνω σε 20' φτάσαμε στο υψομετρικό της μπροστινής κορφής που κ πάλι η αφούρα έίχε σκεπάσει τα πάντα κ μόνο ένα δυο ανοίγματα που έκανε χαζέψαμε τη Μαχαιρά με τις Γυπές.
οι 2 κορφές πάνω κάτω είναι στο ίδιο υψόμετρο ,1390μ.τη δίνουν επίσημα 1400μ βγήκε εμάς.
Επιστροφή κατεβαίνοντας κάτω δεξιά στο 'Θολιάτσό' όπως μου είπε ο Μιχάλης ότι λέγεται ο τόπος με τους λάκους και πλαινά πάνω πιάσαμε τη ράχη κ όλο κάτω για την επιστροφή στο Κουτσοπόδι και πίσω.
Μαδάρα κανονική η Σελένα ,βράχοι και ξανά βράχοι και λακάκια ,ατέλειωτοι λάκοι παντού από 20μ βάθους εως και 50-60μ.
Νερό στο χωριό βέβαια άφθονο κ δροσερό.
Κάποιες πόρτες όπως παντού που πρέπει να ανοιχτούν ,κατά τ άλλα κανένα πρόβλημα για όποιον αγαπά τη μαδάρα .

Κουτσοπόδι

Photo ofΤο μιτάτο στο δρόμο για την πρώτη κορυφή του Φονιά Photo ofΤο μιτάτο στο δρόμο για την πρώτη κορυφή του Φονιά Photo ofΤο μιτάτο στο δρόμο για την πρώτη κορυφή του Φονιά

Το μιτάτο στο δρόμο για την πρώτη κορυφή του Φονιά

Photo ofΜπαίνοντας μέσα στο βουνό για την κορφή Photo ofΜπαίνοντας μέσα στο βουνό για την κορφή Photo ofΜπαίνοντας μέσα στο βουνό για την κορφή

Μπαίνοντας μέσα στο βουνό για την κορφή

πρώτη κορφή στη σειρά/Φονιά κεφάλι

προχωρώντας για τη δέυτερη κορφή

Photo ofδέυτερη κορφή Φονιά κεφάλι/ υψομετρικό Photo ofδέυτερη κορφή Φονιά κεφάλι/ υψομετρικό Photo ofδέυτερη κορφή Φονιά κεφάλι/ υψομετρικό

δέυτερη κορφή Φονιά κεφάλι/ υψομετρικό

μιτάτο κατά την επιστροφή

Photo ofΑφούρα παντού και οι υποφαινόμενοι, Μιχάλης Καργιωτάκης και Γιώργος Ανδρουλάκης Photo ofΑφούρα παντού και οι υποφαινόμενοι, Μιχάλης Καργιωτάκης και Γιώργος Ανδρουλάκης Photo ofΑφούρα παντού και οι υποφαινόμενοι, Μιχάλης Καργιωτάκης και Γιώργος Ανδρουλάκης