Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 5.Gün Akdağ Kamp Alanı - Akdağ Zirve - Akdağ Kamp Alanı Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 5.Gün Akdağ Kamp Alanı - Akdağ Zirve - Akdağ Kamp Alanı Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 5.Gün Akdağ Kamp Alanı - Akdağ Zirve - Akdağ Kamp Alanı

September 14, 2018
September 2018

near Gölköy, Antalya (Türkiye)

Bu gün 3070 metre rakımlı Akdağ (Kızlarsivrisi) zirvesine çıkacağımızdan saat 5:00 düşüyoruz yola..

Yaklaşık iki saat boyunca tepe lambalarımızla ilerlerken tam olarak anlamıyoruz nerede olduğumuzu. Vücudum yürümeye o kadar alışmış ki yarı uykulu halde gidiyorum. İşin özeti robotik bir hareketle vücud kendisi yürüyor.

Hava aydınlanmaya başladığında muhteşem bir manzara bize eşlik ediyor. Külaha geldiğimizde çok sert bir çıkış yapıyoruz. Ama sıklıkla verdiğimiz nefes ve su molaları sayesinde pekte zorlanmıyoruz.

Bazen yürüyüş yapacağım dağlara yaklaştığımda idrak edemem bu dağdan nasıl geçilir diye. Ama çok enteresandır yürümüye başlayıp dağa yaklaştığınızda, dağ size bir yol açar bir yerden geçmenize izin verir. Hatta bununla ilgili güzelde bir türkü vardır. " Bir dağ ne kadar yüce olursa olsun bir kenarı yol olur " diye..Bu gün hava aydınlandığında zirve yapacağımız dağa yaklaşırken yine bu duyguya kapıldım.

Akdağ (Kızlarsivrisi) bize izin veriyor bu gün, zirvesi için. Bolca fotoğraf çekip keyif yapıyoruz.

Benim ve Haki abinin ayakkabısının tabanı 6 günlük bu zorlu zemin yapısında iflas ediyor. Tabanı açılan ayakkabılarımızı Ümit abi, ilkyardım bantı ile güzelce bantlıyor.Şimdilik sorun çözülmüş gibi.

Evet altı gün boyunca toplam 28 zirve ile 74 km yaptığımız, güzel ve zorlu bir etkinlik gerçekleştirdik.

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"