MERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 3.Gün Göcükpınarı Yaylası - Karabayır Yaylası

Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 3.Gün Göcükpınarı Yaylası - Karabayır Yaylası Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 3.Gün Göcükpınarı Yaylası - Karabayır Yaylası Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 3.Gün Göcükpınarı Yaylası - Karabayır Yaylası

1993
September 14, 2018
September 2018

near Küçükpınar, Antalya (Türkiye)

Malum Antalya sıcak memleket. Her ne kadar 2500 mt rakımlarda yürüsekte gündüzleri sıcak. Bu nedenle sabah erken yol almak akıllıca. Yine 6:00 da, yeni bir serüvene yelken açmak üzere ilk adımlarımızı atıyoruz.

Tırmanışın ilk saati içinde kafa lambalarıyla Ateşböceği misali ilerliyoruz. Sonra güneş üzerimize doğuyor.

Bu transı farklı kılan özelliklerden biride, bir gün içinde bir çok zirve yapmak herhalde. Önce Sarıkaya Tepeyi (2808) aşıyoruz,ardında Antalya merkezden görünen kışın ilk karın düştüğü Ziyaret Dağını (2824) sonra, Küçük Eren (2623) ve Alakır Vadisi ile Kumluca'nın doyumsuz manzarasını sunan Kartal Dağı (2625) ile bitiriyoruz bu günü..

Kartal Dağı inişiyle Karabayır Yaylasına kampımızı kuruyoruz...

Akşam kamp alanımıza yılkı atları gelmesi bizi keyiflendiriyor. 15 ile 20 bireye sahip bu sürü yayla girişindeki yamaçtan uzun süre bizi gözledikten sonra uzaklaşıyorlar.

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"