MERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 2.Gün Çömlek Tokuşturan Gediği - Göcükpınarı Yaylası

Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 2.Gün Çömlek Tokuşturan Gediği - Göcükpınarı Yaylası Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 2.Gün Çömlek Tokuşturan Gediği - Göcükpınarı Yaylası Photo ofMERKEZİ BEYDAĞLARI TRANSI 2.Gün Çömlek Tokuşturan Gediği - Göcükpınarı Yaylası

September 14, 2018
September 2018

near İmecik, Antalya (Türkiye)

Sabah 6:00 da düşüyoruz yola.Ekip sanki düne göre bu gün daha bir dinç.Sert bir çıkışla başlamamıza rağmen Savaş Tepe(2303) ve Göktaş Tepeyi (2380) bir çırpıda geçiyoruz. Tempomuz çok iyi.Bir saat kadar tırmandıktan sonra 2756 rakımlı İSİMSİZ bir tepeye ulaşıyoruz.

Klimax Dağcılık isimsiz bir tepeye Mehmet Fiçi abimizin anısını yaşatmak için,onun adını veriyor.

Bu olaydan sonra bir hüzün kapladı ekibi. Tüm gün boyunca geçilen. Ambarkaya Gediğinden ErenTepe (2774),İncekaya Tepe (2666),Pozan Dağı (2709), Kuştüneği Tepe (2492)ve Kuyu Tepe (2256) üzeriden Kanlı Gedik Sırtı aşılıp, kamp alanımız Göcükpınar Yaylasına gelene kadar Mehmet Fıçı abimizle ilgili acı, tatlı yaşanmışlıklar anlatıldı dostları tarafından.

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"