Menhir del Camp de la Matalena i Pedra Dreta d'Agullana

April 13, 2015
April 2015

near Agullana, Catalunya (España)

Sortim d'Agullana direcció La Vajol, només sortir trobem a la dreta un camí senyalitzat en groc, el seguim, travessem per un pontet la riera, continuem el camí o bé per la dreta o per l'esquerra de la riera, els dos ens portem fins una pista emporlanada que seguim en pujada, al cap de poc trobem un encreuament, deixem la pista emporlanada i seguim per la pista de la dreta, trobem un trencant i seguim a l'esquerra en pujada fins tornar a trobar la pista emporlanada, la seguim un petit tros i tornem a trencar a la dreta per una pista, abans de començar a baixar aquesta pista hi ha un trencant a l'esquerra un pel desdibuixat, que segueix una pista que va vora la tanca del Mas Puig, la seguim fins trobar en un camp i a la nostra dreta el menhir.
Per anar a la Pedra Dreta retornem a la carretera i pugem fins el dipòsit d’aigües d'Agullana i per carretera. asfaltada, anem en direcció sud, quan arribem al segon trencant de terra, l'agafem a l'esquerra i seguim per la pista principal, el menhir es a tocar la pista.