Membach; Stuwdam meer van Gileppe 6.7 km

Photo ofMembach; Stuwdam meer van Gileppe 6.7 km Photo ofMembach; Stuwdam meer van Gileppe 6.7 km Photo ofMembach; Stuwdam meer van Gileppe 6.7 km

November 4, 2020
November 2020

near Pieresses, Wallonia (Belgique)

Parkeerplaats :
Route de la Gileppe 55a, 4845 Jalhay

Op basis van een andere route ( @Miloshooter), deze route uitgetekend en gewandeld om ondertussen wat aan geocaching te kunnen doen.

We hebben voor deze wandeling onze tijd genomen met onze bijna vijfjarige zoon welke op regelmatige basis gaat wandelen. Het is dus zeker doenbaar.

Deze route heeft geen bewegwijzering. Tijdens de herfst toen wij gingen, was het voor ons op 1 plaats even onduidelijk waar het padje ging. Maar verder kan je eigenlijk niet mis wandelen.

Het pad is eigenlijk over het grootste deel verhard of semi-verhard. In het stuk van het bos zelf zijn het dan bospaden. Echt een leuke variatie.

• Photo of sarahpirotte
    sarahpirotte Mar 20, 2021

Iets te veel verharde weg naar ons goesting. Maar wel mooi bos en stuwdam is ook mooi.