Μηλιές - Γέφυρα Ντε Κίρικο - Σπηλιά Κενταύρου Χείρωνα - Μηλιές (κυκλική)

Photo ofΜηλιές - Γέφυρα Ντε Κίρικο - Σπηλιά Κενταύρου Χείρωνα - Μηλιές (κυκλική) Photo ofΜηλιές - Γέφυρα Ντε Κίρικο - Σπηλιά Κενταύρου Χείρωνα - Μηλιές (κυκλική) Photo ofΜηλιές - Γέφυρα Ντε Κίρικο - Σπηλιά Κενταύρου Χείρωνα - Μηλιές (κυκλική)

February 6, 2022
February 2022

near Miléai, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μια εύκολη κυκλική διαδρομή που ξεκινάει και καταλήγει στο χωριό Μηλιές.
Τα χαρακτηριστικά σημεία της πεζοπορίας είναι δύο, η γέφυρα Ντε Κίρικο και η σπηλιά του Κένταυρου Χείρωνα.
Από την πλατεία του χωριού περπατήσαμε στα λιθόστρωτα καλντερίμια προς τον σιδηροδρομικό σταθμό και συνεχίσαμε πάνω στις γραμμές μέχρι την γέφυρα Ντε Κίρικο. Έχοντας μάθει το δρομολόγιο του τρένου, περιμέναμε λίγα λεπτά για να εμφανιστεί και να το απαθανατίσουμε. Η πορεία συνεχίζεται πάνω στις γραμμές έως την διασταύρωση με το μονοπάτι που σε οδηγεί στην σπηλιά του Χείρωνα.
Το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μέχρι την επιστροφή στην πλατεία γίνεται μέσω καλοδιατηρημένου καλντεριμιού.
Γενικά είναι μια χαλαρή πεζοπορία με ενδιαφέροντα αξιοθέατα .

Photo ofΔιασταύρωση προς σπήλαιο Κενταύρου Χείρωνα Photo ofΔιασταύρωση προς σπήλαιο Κενταύρου Χείρωνα Photo ofΔιασταύρωση προς σπήλαιο Κενταύρου Χείρωνα

Διασταύρωση προς σπήλαιο Κενταύρου Χείρωνα

Διασταύρωση

Έναρξη και πέρας διαδρομής (πάρκινγκ πλατείας)

• thpe Jun 17, 2022

Superbe balade, mais je dirais difficulté moyenne au lieu de facile.
    Certains endroits sont impressionnants.
    Et la montée finale fait bien travailler les cuisses 🙂

• Photo of Παναγιώτης Καραμπέτσος
    Παναγιώτης Καραμπέτσος Mar 5, 2023

Πανέμορφο μέρος, όπως και τα πάντα στο Πήλιο. Ευχαριστούμε για την καταγραφή!