Μηλιά - Γιάτρισσα

November 5, 2018
November 2018

near Miliá, Peloponnese (Greece)

Από την πλατεία της Μηλιάς - Φαγκριάνικα και μερικές δεκάδες μέτρα δεξιά μας, ακολουθήσαμε το μονοπάτι της πεζοπορίας μας προς το ύψωμα της Παναγίας Γιάτρισσας. Στην αρχή η διαδρομή είναι εύκολη, αλλά πριν τα μέσα της διαδρομής η πεζοπορία άρχισε να δυσκολεύει καθώς το μονοπάτι γινόταν όλο και πιο απότομο περνώντας μέσα από ενα πυκνό δάσος από βελανιδιές, ώσπου συναντήσαμε την πηγή Λιποβύζια, που απαραίτητα εκεί σταθήκαμε να ξεκουραστούμε. Από αυτό το σημείο όμως και επάνω καθώς αρχίζει ένα πυκνό δάσος από μεγάλα ελάτια, θέλει πολύ προσοχή. Οι νεροποντές σε ένα κομμάτι έχουν αφανίσει κάθε ίχνος του μονοπατιού. Με λίγη προσοχή όμως και ακολουθώντας αυστηρά τα κόκκινα σημάδια ανάμεσα στα δέντρα και στα βράχια, θα συνεχίσουμε ανεμπόδιστα την πορεία μας μέχρι τον προορισμό μας.
Παρ όλα όμως αυτά ,και όπως φαίνεται και στο χάρτη, εμείς θελήσαμε να παρατείνουμε λίγο ακόμη την πεζοπορία μας (διερευνητικά) έως τις αρχές του μονοπατιού Ε4 που οδηγεί στην Άρνα.
Αναμφίβολα ηταν μια υπεροχή φθινοπωρινή πεζοπορία σε ένα πανέμορφο μονοπάτι της Μηλιάς.

• Photo of Angelos Chronis
    Angelos Chronis Dec 5, 2020

Ακολουθήσαμε το μονοπάτι σας σήμερα και ήταν πράγματι υπέροχο! Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες και όλα τα μονοπάτια που ανεβάζετε!!