Melas Vadisi Kervan Yolları ( Susuzşahap - Tınaztepe )

Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Susuzşahap - Tınaztepe ) Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Susuzşahap - Tınaztepe ) Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Susuzşahap - Tınaztepe )

1918
June 11, 2019
June 2019

near Susuzşahap, Antalya (Türkiye)

Bu gün yolumuz zorlu ve uzun. Erkenden başlıyoruz. Bir toprak yol vasıtasıyla köyden ayrılıyor ve bizi ilk aşıta ulaştıracak patikaya giriyoruz.

İlk aşıttan sonra Öküz Yatağı Yaylasında kavuşuyorum. Yayladan 2 km mesafede ve 2000 mt kotundaki aşıta bir kaç koyak geçerek ulaşıyoruz. Aşıt Akdağ'ın neredeyse zirvesinde..

Giden Gelmez Dağlarının bu bölümünde ilerlemenin tek yolu kesilerek açılmış bu yolu takip etmek. Bir çok farklı kaya yapısı ve oluşum doğanın ne kadar güçlü olduğunu size hissettiriyor. Sayamadığım kadar çok koyak'tan oluşan labirenti geçtikten sonra Susuzşahap köyünün Ağaçtepe Yaylasına geliyoruz.

Yaylanın altındaki dere yatağına giren patika ormanla buluştuktan sonra sizi Konya yolundaki Tınaztepe mağrasına kadar götürüyor.

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"

.Su-12 (Water)

Şimşirlik

• Photo of şükrü yenialp
    şükrü yenialp Dec 7, 2019

metin bey patika baştan sona belirginmi

• Photo of Metin ULUIŞIK
    Metin ULUIŞIK Dec 7, 2019

Patika çoğu yerde belirgin ancak bazı bölümler sıkıntılı. Özellikle çarşak yerlerde kayma nedeni ile patika bozulmuş. Üst platodada belirgin değil. GPS olmadan gitmeyin..