Melas Vadisi Kervan Yolları ( Değirmenlik - Cevizli )

Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Değirmenlik - Cevizli ) Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Değirmenlik - Cevizli ) Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolları ( Değirmenlik - Cevizli )

June 10, 2019
June 2019

near Değirmenlik, Antalya (Türkiye)

Sürekli bir tırmanışla Değirmenlik' ten ayrılıyoruz. Tepedeki aşıttan sonra tatlı bir inişle Susuzşahapa ulaşıyor sonra orman içi tatlı bir yol bizi önce bir gölete ardından Cevizli'ye getiriyor.

Bu parkurların en ideal lojistik merkezinin Cevizli olduğunu düşünüyorum. 3 lokanta, pansiyon ve taxi gibi bir çok hizmeti alabiliyorsunuz. Ayrıca kamp yapmak isteyenler için uygun alanlarda mevcut.Biz kamp alanlarından Ketenderesi piknik alanını seçiyoruz. Burada ana kampımızı atıp, akşamları tekrar buraya dönerek diğer parkurları yürüyeceğiz.

Cevizli Muhtarı Harun Çınar (0532 300 9923) çok yardım sever.Yürüyüşçü olan Harun muhtarım, her konuda bizimle ilgilendi. Teşekkürler muhtarım. Ayrıca sabah kahvaltı ve akşam yemekleri için Hasan Özdemir'in ( 0532 712 1319 ) sahibi olduğu Tukaş Restaurant favorimiz.

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"