Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolu ( Güzelyalı - Oymapınar - Aygır Köprüsü - Kepezbeleni ) Doğa Yürüyüşü Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolu ( Güzelyalı - Oymapınar - Aygır Köprüsü - Kepezbeleni ) Doğa Yürüyüşü Photo ofMelas Vadisi Kervan Yolu ( Güzelyalı - Oymapınar - Aygır Köprüsü - Kepezbeleni ) Doğa Yürüyüşü

February 17, 2019
February 2019

near Güzelyalı, Antalya (Türkiye)

Bu hafta sonu yine farklı bir göç kervan yoluna gittik. Uzun ve Yorucu oldu ama sağlıklı bir şekilde etkinliğimizi tamamladık.

Bölgenin en büyük akarsu kaynağı olan ( Melas ) Manavgat ırmağının etrafındaki Kervan yolunu kullanarak Güzelyalı köyünden Kepezbeleni köyünü bir birine bağlayan kervan yolu yürüyüşünü gerçekleştirdik. Manavgat ırmağının üzerine yapılan 2 tane maraj gölü bulunmakta ve bu baraj gölü manzaralı kervan yolunda yürüyüş yapmak bizlere keyif verdi. Yine Selçuklu Sultanı Alaattin Keykubat tarafından Manavgat, Akseki, Seydişehir den Konya'ya ulaştığı yolun bir kısmını yürüdük ilerleyen günlerde diğer rotalarınıda yürüyeceğiz. Yürüyüşümüz 14 km olarak tamamlandı katılım sağlayan herkse teşekkürler.
Ama en önemli görsel şölenimiz Aygır deresindeki Tahtadan yapılmış Aygır Köprüsünün üzerinden geçmek keçilerle ve yaşlı bir dedenin eşşek üstünde tarih kokulu Aygır köprüsünden geçtik...