Megálo Chorió - Μουσείο Ελεφάντων - Μικρό χωριό - Παραλία Σταυρός - Livádia

Photo ofMegálo Chorió - Μουσείο Ελεφάντων - Μικρό χωριό - Παραλία Σταυρός - Livádia Photo ofMegálo Chorió - Μουσείο Ελεφάντων - Μικρό χωριό - Παραλία Σταυρός - Livádia Photo ofMegálo Chorió - Μουσείο Ελεφάντων - Μικρό χωριό - Παραλία Σταυρός - Livádia

-104 ft
October 5, 2020
October 2020

near Megálo Chorió, South Aegean (Greece)

Παίρνουμε το λεωφορείο από τα λιβάδια σταματάμε στη διασταύρωση πριν το μεγάλο χωριό για σπήλαιο και μουσείο ελεφάντων.
Στην επιστροφή δεν παίρνουμε τη διαδρομή που έχω καταγράψει εγώ γιατί μετά είδα ότι υπάρχει και μονοπάτι,
Οπότε από το μουσείο ελεφάντων αντί για αριστερά στην άσφαλτο κάνουμε δεξιά σε ένα μονοπάτι 5 λεπτά πιο κάτω είναι η εκκλησία μετά κατεβαίνουμε αριστερά προς το ποτάμι και ακολουθούμε την κοίτη του ποταμού κάποια στιγμή συναντιέται με τον κεντρικό δρόμο και συνεχίζουμε την διαδρομή που έχω χαράξει.
Η διαδρομή για την παραλία Σταυρός κατεβαίνει από μία απότομη ρεματιά δεν είναι πολύ δύσκολο απλά θέλει προσοχή και να υπολογίσετε οτι μετά θα πρέπει να ανέβετε γιατί έχει πολύ μεγάλο υψομετρικό.