Μεγάλη Ζήρεια 2018 - Χειμερινή ανάβαση

Photo ofΜεγάλη Ζήρεια 2018 - Χειμερινή ανάβαση Photo ofΜεγάλη Ζήρεια 2018 - Χειμερινή ανάβαση Photo ofΜεγάλη Ζήρεια 2018 - Χειμερινή ανάβαση

December 24, 2018
December 2018

near Zíreia, Peloponnese (Greece)

22-12-2018.
Η ανάβαση έγινε στις 22-12-2018 με αφετηρία τον χωματόδρομο κοντά στο καταφύγιο. Από το καταφύγιο ακολουθούμε το λούκι που είναι σηματοδοτημένο, φτάνουμε στην διασταύρωση δύο λουκιών (1 και 3). Στην ανάβαση ακολουθήσαμε το αριστερό Λούκι 1 και στην κατάβαση το Λούκι 3. Στο τέλος του Λουκιού 1 υπάρχει ωραία θέα. Από εκεί πηγαίνουμε δεξιά ακολουθώντας την κορυφογραμμή και τα σημάδια μέχρι να φτάσουμε στον χωματόδρομο. Εκεί για την κορυφή υπάρχουν δύο επιλογές. Η πρώτη είναι μέσα από το Λούκι 2 της κορυφής (χωρίς σηματοδότηση) και η δεύτερη ακολουθώντας τον χωματόδρομο και στα 100μ από το Λούκι αφήνουμε τον χωματόδρομο και πηγαίνουμε αριστερά ακολουθώντας την πλαγιά και την σηματοδότηση που υπάρχει μέχρι την κορυφή. Εμείς ανεβήκαμε από το μονοπάτι και κατεβήκαμε από το Λούκι 2. Χιόνι υπήρχε σε όλη τη διαδρομή λίγο μετά το καταφύγιο και πάνω.