Μεγάλη Πρέσπα: Ψαράδες- Ακρωτήριο Ρότι- Ασκηταριό Μεταμόρφωσης

Photo ofΜεγάλη Πρέσπα: Ψαράδες- Ακρωτήριο Ρότι- Ασκηταριό Μεταμόρφωσης Photo ofΜεγάλη Πρέσπα: Ψαράδες- Ακρωτήριο Ρότι- Ασκηταριό Μεταμόρφωσης Photo ofΜεγάλη Πρέσπα: Ψαράδες- Ακρωτήριο Ρότι- Ασκηταριό Μεταμόρφωσης

May 4, 2024
May 2024

near Psarádes, West Macedonia (Greece)

Σύντομη αλλά πανέμορφη διαδρομή που ξεκινάει από το εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο "Όαση των Πρεσπών" 1χλμ περίπου από το χωριό Ψαράδες στη Μεγάλη Πρέσπα. Μετά από λίγο μπαίνουμε σε ωραίο μονοπάτι μέσα σε δάσος αρκεύθων και στη διασταύρωση συνεχίζουμε ευθεία προς το ακρωτήριο Ρότι με το κιόσκι και τη φοβερή θέα στη λίμνη και τα γύρω βουνά Ελλάδας. Αλβανίας και Σκοπίων. Στην επιστροφή ακολουθούμε το άλλο σκέλος της διασταύρωσης, κατεβαίνουμε απότομα (υπάρχει και σκοινι) μέχρι το επίπεδο της λίμνης και επισκεπτόμαστε το ασκηταριό της Μεταμόρφωσης του 13ου αιώνα. Η διαδρομή έγινε με παιδιά και μετά από ασθενείς βροχοπτώσεις, χωρίς κίνδυνο .

PictographCar park Altitude 0 ft
Photo ofΕγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Θέα στους Ψαράδες Photo ofΕγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Θέα στους Ψαράδες Photo ofΕγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Θέα στους Ψαράδες

Εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Θέα στους Ψαράδες

Δεξιά σε μονοπάτι

Photo ofΔιασταύρωση. Ευθεία για το ακρωτήρι. Αριστερά για το Ασκηταριό Photo ofΔιασταύρωση. Ευθεία για το ακρωτήρι. Αριστερά για το Ασκηταριό

Διασταύρωση. Ευθεία για το ακρωτήρι. Αριστερά για το Ασκηταριό

PictographPanorama Altitude 0 ft

Ακρωτήριο Ρότι

Μονοπάτι για το ασκηταριό

PictographPanorama Altitude 0 ft
Photo ofΘέση θέας. Αρχίζει απότομη κατάβαση Photo ofΘέση θέας. Αρχίζει απότομη κατάβαση Photo ofΘέση θέας. Αρχίζει απότομη κατάβαση