Μεγαλη βρυση, κορυφη Τριανταφυλλια, Χαλικοβρυση,Μεγαλη βρυση.

Photo ofΜεγαλη βρυση, κορυφη Τριανταφυλλια, Χαλικοβρυση,Μεγαλη βρυση. Photo ofΜεγαλη βρυση, κορυφη Τριανταφυλλια, Χαλικοβρυση,Μεγαλη βρυση. Photo ofΜεγαλη βρυση, κορυφη Τριανταφυλλια, Χαλικοβρυση,Μεγαλη βρυση.

May 4, 2013
May 2013

near Tórnos, Central Greece (Greece)

Ομορφο και σηματοδοτημενο μονοπατι (ας ειναι καλα τα παιδια απο τον Τορνο) για την κορυφη της τριανταφυλλιας. Με ενα SUV αυτοκινητο φτανεις ως την μεγαλη βρυση, απο κει σηματοδοτημενο μονοπατι περναει μεσα απο ομορφο δασος ως το διασελο Τρινταφυλλιας Ξεροβουνιου. Εκει περνουμε το μονοπατι ελαφρος αριστερα (το τερμα αριστερα παει για Καστανια και το δεξι για Χαλικοβρυση) για την κορυφογραμμη. Η κορυφογραμμη μας βγαζει στην κορυφη που εχει ομορφη ορεινη θεα. Απο κει κατηφοριζουμε για το μονοπατι για Χαλικι. Μολις το βρουμε κανουμε δεξια για το δροσερο νερο της Χαλικοβρυσης και απο κει μεσα σε ομορφο αλπικο τοπιο με ωραια θεα ξαναβγαινουμε στο διασελο Τριανταφυλλιας Ξεροβουνιου και ακολουθουμε το μονοπατι για Μεγαλη βρυση.