Masía de Roncales-Cascada Riu Carbo 13-OCT-19

Photo ofMasía de Roncales-Cascada Riu Carbo 13-OCT-19 Photo ofMasía de Roncales-Cascada Riu Carbo 13-OCT-19 Photo ofMasía de Roncales-Cascada Riu Carbo 13-OCT-19

October 13, 2019
October 2019

•   4.3 1 review

near Villahermosa del Río, Valencia (España)

Ruta: Mas de Roncales-Cascada riu del Carbo

Día 13-10-2019
Hora 11:03:41
Hora d'arribada 13:47:11
Distancia 7,2 km
Desnivell+ 265 m
Altitud máxima 950 m
V. mitja mov. 2,66 km/h
Temps total 02:43:30
Temps 00:54:22

Ens trasladem des de Vistabella Del Maestrat fin el terme de Villahermosa del Rio per fer una bonica i agradable ruta pels voltants del riu Carbo als peus del Penyagolosa, on gaudim d'uns bonics paisatges seguint el curs del riu fins arribar a la Cascada del riu Carbo.
El Riu Carbo, naix del Penyagolosa, i el seu recorregut d'uns 9 km es troba dins del terme municipal de Villahermosa del Rio. Deixarem el cotxe a l'entrada de La Posada del Riu Carbo i La Masía de Los Roncales
La ruta transcorre per el sender GR-7, de forma paral.lela al riu Carbo, pràcticament en tot el seu recorregut, es pot seguir sense cap dificultat.
El retorn des de la cascada fins a la font de la Figuera ho vam fer per un tram alternatiu per després resseguir el camí que ja havíem fet a l'anada.
Ruta curteta sense cap de complicació.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Masía de Los Roncales

02-Gr - 7-Principal

03-Passarel-la Ríu Del Carbo

04-Passarel-la Ríu Del Carbo

05-Fuente La Higuera

06-Cascada riu Carbo

• Photo of AngelaMS
    AngelaMS Oct 14, 2019

Ruta que transcorreix per el costat del riu Carbo, el cual creuem un parell de vegades fins arribar a la cascada. Els mes atrevits se poden banyarse.