Mas Pils - San Quirze de Colera - Coll de Banyuls - Mas Pils )

Photo ofMas Pils - San Quirze de Colera - Coll de Banyuls - Mas Pils ) Photo ofMas Pils - San Quirze de Colera - Coll de Banyuls - Mas Pils ) Photo ofMas Pils - San Quirze de Colera - Coll de Banyuls - Mas Pils )

January 28, 2016
January 2016

near Mas Atxer, Languedoc-Roussillon (France)

Iniciem la sortida desde el Mas Pils, seguim la pista direcció Sant Quirze de Colera, trobem passats uns metres a mà dreta un dolmen, tot seguit a uns 300 ma mà esquerra agafem un sender que talla la pista passant per una font de 1999, tornem a encarrilar la pista i seguim direcció Sant Quirze de Colera. Veiem que aquesta molt tapat al Collet que ens portaria a Coll de Banyuls i vam decidir seguir la pista en lloc de baixar a Sant Quirze 01:00 a la dreta que teòricament hauria portar-nos a Rabós, trobem molts eucaliptus, de cop i volta comença a obrir-se el dia i vam decidir seguir amb el inicial, per tant girem tornem a encarrilar la pista a Sant Quirze depues trobem el sender del GR que és el que seguim, passem pel Monestir i iniciem la pujada al Collet, després seguim cap a Coll de Banyuls, aquí hi va haver una pujada de bessons i per no forçar baixem per la carretera fins al Mas Pils.