Mas Fumats, Puig sequera, Sant Salvador, Palau, Mas Fumats

Photo ofMas Fumats, Puig sequera, Sant Salvador, Palau, Mas Fumats Photo ofMas Fumats, Puig sequera, Sant Salvador, Palau, Mas Fumats Photo ofMas Fumats, Puig sequera, Sant Salvador, Palau, Mas Fumats

March 17, 2018
March 2018

near Mas Fumats, Catalunya (España)

Mas Fumats, Puig sequera, Palau, Mas Fumats

PictographCar park Altitude 0 ft

Cruïlla carrers Andalusia/Bilbao

lloc per deixar el cotxe y començar a pujar per el carrer Bilbao.

PictographIntersection Altitude 506 ft

Tallafocs voral esquerra

Pujant per el carrer Bilbao trobem una cruïlla a la esquerra podem accedir al tallafocs per una passera entre cases ( un pas pavimentat entre cases per els bombers en cas d'incendis).

PictographIntersection Altitude 570 ft

Pujant per el tallafocs arriben al corriol a l'alçada del carrer Almeria. Agafen el corriol per endinsar-nos a la urbanització, seguirem el carrer Almeria fins el principal y anirem pujant amunt

PictographPanorama Altitude 645 ft

pujada per els carrers del Mas Fumats

La pujada és sobre asfalt, pujarem força rapit d'alçada i podrem començar a veure les vistes, enfilarem carrer Catalunya amunt i continuarem per Eivissa, un cop al final tenim el corriol per continuar pujant (no passem per el carrer Menorca per que esta molt tancat i te molta pendent)

PictographPanorama Altitude 785 ft

carrer Eivissa, corriol de pujada

el corriol voreja el mas fumats comença la pujada una mica sobtada i poc a poc molt dura

passarem al costat de les ultimes cases del mas fumats a la dreta hi ha un parell de corriols que porten al mateix lloc que es el corriol de pujada. Deixarem el talla focs.

No tardarem gaire en adonar-nos de que la pujada es seriosa.

a pocs metres el podrem veure.

corriol

Cada cop tenim mes i mes perspectives de les vistes sobre Mas Fumats, Roses i la badia

Puig Saquera

Les restes del que va ser la base de l'antena de Radio Bahía, una barraca metàl·lica

Port de la selva, Selva de Mar

Comencem a veure les poblacions del altre costat de la serralada

Corriol

El corriol esta ben marcat , tot i que cal manega llarga en alguns trams les argelagues no perdonen. Ja veiem Sant Salvador al fons

Troben un trencant a la dreta que ens portaria al Mas Estela i finalment a Selva de Mar

El camì ens porta fins els peus d'una torre d'alta tensió , aqui podem decidir o bé continuar fins a Sant Salvador i baixar per Santa Helena >> Mas Ventos >> Sant Onofre >> Palau i per cami ,corriol o be a l'esquerra reseguint el pedragal hi ha difos un cami que baixa directa a Palau. Podem visitar Sant Salvador i tornar a la torre per baixar a Palau. Tram complicat, pedral, difos, dificil (con les cabres) anar baixant poc a poc i amb compte.

Un cop arribem a prop de la segona torre ja trobem el camí que baixa directament a Palau

PictographPhoto Altitude 567 ft

PictographIntersection Altitude 507 ft

Arribem a Palau, podem anar a la font a buscar aigua o la botiga a comprar. Plaça Major

PictographPhoto Altitude 399 ft

Un cop sortim de Palau anem cap a Roses per el carrer que creua per una urbanització seguint el Carrer Balmes i tot seguit el cami que voreja per la part baixa la serralada

seguirem per corriols que vorejant olivars

PictographPhoto Altitude 282 ft

Mas Boscá

tot creuant olivars i vorejant el Mas Isern arribarem al mas Bosca

PictographPhoto Altitude 185 ft

Sense entrar al mas Boscà accedim al Mas Fumats i a l'aparcament on tenim el cotxe.