Mas de la Viuda - Cova Fumeral - Barranc de la Barcella - Riu Cérvol

Photo ofMas de la Viuda - Cova Fumeral - Barranc de la Barcella - Riu Cérvol Photo ofMas de la Viuda - Cova Fumeral - Barranc de la Barcella - Riu Cérvol Photo ofMas de la Viuda - Cova Fumeral - Barranc de la Barcella - Riu Cérvol

July 16, 2020
July 2020

near Rosell, Valencia (España)

He anat a trobar la cova Fumeral des de Rossell seguint un itinerari de l'Ajuntament de Rossell, però he volgut fer-ho a l'inrevés i m'he equivocat perquè malgrat que he passat per davant la cova Fumeral o molt a prop, no l'he vist, ja que la baixada és molt empinada i a l'anar sol anava amb molt de compte de no caure i quan per fi he aconseguit baixar al barranc de la Barcella he vist la cova des de baix però ja no he tingut temps ni ganes de pujar, ja que feia molta calor.
La part més complicada de l'itinerari és justament la baixada al Barranc de la Barcella. El camí és molt costerut i s'ha de vigilar amb les relliscades.
Hagués estat millar fer l'itinerari a l'inrevés, és a dir baixant per la llera del riu Cérvol fins al Barranc de la Barcella i pujar fins a trobar el camí vell de Xert.
On cop fet aquesta pujada la sendera està molt tancada i costa anar-la seguint, però un cop superat no té cap problema, ja que és pista fins al riu Cérvol.