Marxassa curta 2022: Sant Celoni - Mataró

Photo ofMarxassa curta 2022: Sant Celoni - Mataró Photo ofMarxassa curta 2022: Sant Celoni - Mataró Photo ofMarxassa curta 2022: Sant Celoni - Mataró

October 26, 2022
October 2022

near Sant Celoni, Catalunya (España)

IBP còrrer = 211
Clàssica marxa de resistència FEEC, en versió curta, això és, començant a Sant Celoni, en concret al Parc de Bombers. Pujada gairebé des de l'inici i fins ben passat el 1er control al Santuari del Montnegre. Avituallament complert tipus vermut. Un cop fet el desnivell positiu d'aquest tram llarga baixada, amb trams plans, fins Vallgorguina, on trobem avituallament tipus dinar, amb botifarra, amanida, fruita, iogurts i tot tipus de begudes.
Tornem al terreny de pujada fins al Corredor, tram de certa duresa on cal dosificar-se bé. Un cop al punt més alt ens ve un tram d'aquells "pesats", molt pistero i més pla que descendent. En funció de com s'arriba de cames es pot córrer més o menys. Llimonada de la bona al control 3, abans de la Font del Mal Pas. Seguim per terreny "pestós" fins al corriol final que ens porta a Sant Martí de Mata, amb fruits secs i carquinyolis per menjar. Des d'aquí 2 km fins la carretera de Mata i 3km més fins al final, aquest any al Passeig del Callao.