MARROC II: TARKEDDIT-OUMLILIT

June 1, 2016
May 2016

near Ifri n’Aït Kherfella, Tadla-Azilal (Morocco)

El segon dia de travessa, en principi era el més dur, l'iniciarem que encara era fosc i fins que érem rondan els 3750 metres no va sortir el sol. A mida que pujàvem anàvem analitzant les possibilitats ja que la quantitat de neu caiguda era més gran del que aviem pensat.
Al arribar a la vora de la cornisa, tenint a la nostra dreta el cim del Mgoun Oest ens vàrem donar compte de que la neu era molt dura i que el guia tenia problemes severs per seguir degut a que no duia ni grampons ni piolet i que semblava una mica "tou" amb tractar la neu. Nosaltres vàrem seguir i un cop dalt d'aquest cim (3978 m) ens vam donar compte de que al embut que duia al cim principal hi havia alguns blocs de gel a punt de caure, així que analitzada la posició i les circumstàncies vam decidir tornar cap a baix on ens vam reunir de nou amb el guía i decididament deixar el cim per a millor ocasió.
El temps que hi figura es el acumulat de tota la ruta, els d'aquest tram son: