Photo ofΜάρμαρα - Προφήτης Ηλίας - Αγία Παρασκευή - Μάρμαρα (κυκλική / ΕΟΣ Λαμίας 19-11-2023) Photo ofΜάρμαρα - Προφήτης Ηλίας - Αγία Παρασκευή - Μάρμαρα (κυκλική / ΕΟΣ Λαμίας 19-11-2023) Photo ofΜάρμαρα - Προφήτης Ηλίας - Αγία Παρασκευή - Μάρμαρα (κυκλική / ΕΟΣ Λαμίας 19-11-2023)

November 19, 2023
November 2023

near Mármara, Central Greece (Greece)

2η καταγραφή της ίδιας διαδρομής - άρα ισχύει η ίδια περιγραφή:
Πρόκειται για μια πολύ ευχάριστη και εύκολη διαδρομή, που αρχίζει από το χωριό Μάρμαρα στην δυτική Φθιώτιδα. Αρχίζει από το τέλος του αρκετά "απλωμένου" χωριού, ελίσσεται ανηφορικά με νότια κατεύθυνση μέσα σε ένα πανέμορφο ελατόδασος, ακολουθώντας αραιά σημάδια.
Η συνέχεια της πορείας γίνεται ανατολική και καταλήγει στην πανέμορφη τοποθεσία Σεληνιώτικο Στεφάνι. (Η ονομασία αυτή προέρχεται από την παλιά ονομασία του χωριού Μάρμαρα, το οποίο λεγόταν Σέλιανη). Εδώ ο χώρος είναι όμορφα διαμορφωμένος, υπάρχει κιόσκι και παγκάκια για ξεκούραση και φυσικά το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία. Η θέα είναι απερίγραπτη, καιρού επιτρέποντος φυσικά. Από κάτω ακριβώς, (βορειοδυτικά) βλέπουμε το χωριό της αφετηρίας μας, ενώ στο βάθος - δυτικά το όρος Τυμφρηστός (Βελούχι).
Η συνέχεια γίνεται επιστρέφοντας για περίπου 300 μέτρα, από το ίδιο μονοπάτι δυτικά. Μετά ανηφορίζουμε ελαφρώς κατευθυνόμενοι νότια και συνεχίζουμε δυτικά όπου και φτάνουμε σε άλλο εκκλησάκι (Αγία Παρασκευή). Κι εδώ η τοποθεσία είναι πολύ όμορφη και ενδείκνυται για ξεκούραση. Νότια και μπροστά μας βλέπουμε τις βόρειες πλαγιές των Βαρδουσίων.
Η συνέχεια της πορείας μετά είναι κατηφορική - νοτιοδυτική στην αρχή, δυτική αργότερα και τέλος ολοκληρώνεται βορειοανατολικά καταλήγοντας ξανά στο χωριό Μάρμαρα.