Photo ofManresa,Bosc del Suanya, Riera de Rajadell, Gorg Blau, Font de la Girada, Riera de Rajadell, Bosc del Suanya. Photo ofManresa,Bosc del Suanya, Riera de Rajadell, Gorg Blau, Font de la Girada, Riera de Rajadell, Bosc del Suanya. Photo ofManresa,Bosc del Suanya, Riera de Rajadell, Gorg Blau, Font de la Girada, Riera de Rajadell, Bosc del Suanya.

November 5, 2023
November 2023

near Manresa, Catalunya (España)

Mol bonica matinal per recórrer el Bosc de la Suanya i la Riera del Rajadell passant pel Gorg Blau i arribar a la Font de la Girada amb tornada a la riera i al bosc, transcorre per pista de terra (especialment l'anada) i corriols la tornada que es fa més agradable, gairebé tot el recorregut és amb ombra i l'única font no porta aigua igual que la riera, és una llàstima, s'haurà de tornar a realitzar si hi ha època d'aigua.
Salut i bones rutes.

Pont seguim pista dreta

La Noguera

PictographIntersection Altitude 903 ft
Photo ofEsquerra Gual de la Morera per la Font de la Girada Photo ofEsquerra Gual de la Morera per la Font de la Girada Photo ofEsquerra Gual de la Morera per la Font de la Girada

Esquerra Gual de la Morera per la Font de la Girada

PictographIntersection Altitude 857 ft

Recte

PictographIntersection Altitude 830 ft
Photo ofAnada creuar Gual inseguir Riera per la dreta, tornada recte(es mes bonic pujar per el el corriol de la Esquerra) Photo ofAnada creuar Gual inseguir Riera per la dreta, tornada recte(es mes bonic pujar per el el corriol de la Esquerra) Photo ofAnada creuar Gual inseguir Riera per la dreta, tornada recte(es mes bonic pujar per el el corriol de la Esquerra)