Mandići - Gornje Karaklije

May 6, 2020
May 2020

•   3.7 1 review

near Mandići, Central Serbia (Serbia)

Dan je počeo sa kišom pa je ova staza trebala da bude kratka, od Mandića do Jezdica kroz jako simpaticnu stanu pored jezera. Ali kako smo dosli u Jezdice vreme se promenilo pa nam je bilo zao da se vraćamo i videli smo da je “u blizini” staza za vrh Janjač i krenuli njome. Jedan deo se ide asfaltnim putem, ali skoro pa da nije bilo automobila, pa se skrece desno posle Nove Vezanje na zemljani. Sto se ide visocije sve je lepše :) a na vrhu je prelep vidikovac 360 stepeni, i na samoj je granici, ako ne i u Bosni. Na vrhu duva jako vetar i dan nije bio bas najtopliji pa nažalost nismo mogli predugo da ostanemo ali u svakom sl preporuka! Na vrhu sam ostala bez baterije pa je snimljen samo jesan pravac trekinga, ali smo se vratili manje više istim putem.

• Photo of Nebojša Mikavica
    Nebojša Mikavica Jul 6, 2020

sve ok, jedina zamjerka je to što smo imali problem da nađemo start treka, jer očigledno si startovala kroz privatno imanje nekog domaćina, pa nije baš fer da se šetkamo ljudima kroz dvorišta i uznemiravamo im goste.. ali nam je jedan gospodin koga smo slučajno sreli ljubazno objasnio kako da zaobiđemo taj dio staze i uhvatimo opet priključak na vaš trek.. pozdrav :)