Mandango. Vilcabamba

October 12, 2017
August 2017

near Vilcabamba, Loja (Ecuador)

Agost 2017
Pujada al Mandango, muntanya emblemàtica de vilcabamba.
Poso moderat xq hi ha algun moment del flanqueig una mica aeri, que per gent amb vertigen pot ser dificultós, i algun moment que s'han de posar 4 mans, no es ben be una grimpada.
Val la pena sortir d'hora xq es molt soleia. Les vistes son espectaculars.
Fins el mirador, que es on es queda molta gent, està molt ben indicat. Es un camí i la part final hi ha escales i baranes que ajuden.
Des del mirador surt un corriol a la dreta, que va a rodejar el mandango propiament dit, flanquejant, x pujar per darrera.
Durant el flanqueig, abans de girar surt un 1er corriol a l'esquerra que puja, que no s'ha d'agafar. S'ha de seguir flanquejant fins donar la volta i ja es troba l'altre cortiol que ja puja cap adalt.
Del coll al cim es un moment.
Vam tornar pel mateix camí. Hi ha un camí x fer una circular. Ens van dir que no es podia agafar xq passes x finques particulars. Des del cim i el coll es veu el camí.