Malles - River of Christos

March 1, 2020
March 2020

near Máles, Crete (Greece)

Η διαδρομή έγινε 1ο Μαρτίου , εξου και τα πολλά νερά.
Από Μάλλες με δρόμο μέσα στο ποτάμι του Χριστού που είναι ο βασικός τροφοδότης νερού της Σαρακίνας.
Όλο πάνω με το ποτάμι περνώντας από έυκολά αλλά και δύσκολα περάσματα ,πηδώντας απ τη μια άκρη στην άλλη αλλά και με 2-3 παρακάμψεις απ τα απότομα πλαινά καταφέραμε να φτάσουμε στο πλήρες αδιέξοδο που δημιουργείται από καταράκτη ύψους 10-15 μέτρων άνευ άλλου περάσματος.
Αναγκαστικά πίσω και σε 5λ. υπάρχει απότομο ανέβασμα ,εκτεθειμένο ,απ τη βόρεια πλευρά απ όπου και ανεβήκαμε με μεγάλη προσοχή αφού λάθη δεν συγχωρούνται.
Αυτό ήταν και το πιο δύσκολο σημείο της διαδρομής, αν δεν βαριέστε καλύτερα όλο πίσω και με το δρόμο πάνω.
Κατόπιν χορτασμένοι απ το συναρπαστικό παιγνίδι με τους βράχους και τα νερά του ποταμού ανεβήκαμε πάνω στο πολύ όμορφο Μιτάτο και με τον κατεστραμένο δρόμο απ τις κατολισθήσεις/καθιζήσεις περάσαμε πρός Μαθοκοτσανά και πρίν φτάσουμε ξαναπέσαμε στο ποτάμι που εκεί πάνω κυλά ήρεμα και ωραία και με έυκολο πέρασμα πιάσαμε το δρόμο και κατεβήκαμε στις Αγίες Παρασκιές όπου φάγαμε.
κατόπιν με πορεία 15λεπτη βρεθήκαμε στο σημείο εκκίνησης.
Η διαδρομή δεν είναι απλή , αρκετά περάσματα μέσα στο ποτάμι έχουν δυσκολία , το πέρασμα από τη κοίτη για πάνω και έξοδο είναι για έμπειρους.
Νερό στο ποτάμι όσο θέλετε αλλιώς πάρτε μαζί σας.