Maksem, Süleymaniye, Karabelen, Sarıalan, Tonozyayla, Zeyniler, Teferrüç

Photo ofMaksem, Süleymaniye, Karabelen, Sarıalan, Tonozyayla, Zeyniler, Teferrüç Photo ofMaksem, Süleymaniye, Karabelen, Sarıalan, Tonozyayla, Zeyniler, Teferrüç Photo ofMaksem, Süleymaniye, Karabelen, Sarıalan, Tonozyayla, Zeyniler, Teferrüç

Very difficult
January 13, 2021
January 2021

near Molla Fenari, Bursa (Türkiye)

Kayda biraz geç başlamışım. ( Heykelden başlamıştık) Süleymaniye ye kadar düzgün bir yoldan, aralıksız çıkış yaptık. Yağmur devamlı yağıyordu. Rakım 900 lere ulaştığında yağış kar halini aldı. Süleymaniye'de mola verdik, ıslanmıştık, üzerimizi değiştirdik. Hafif serpiştirmeye devam eden kar altında sarıalana kadar çıktık. Sarıalan'da kar kalınlığı 40-50 cm ye ulaşmıştı. Islanmamız ve bu sebeple üşümemiz dışında sorunsuz bir yürüyüştü.

PictographBridge Altitude 4,415 ft

PictographBridge Altitude 4,511 ft

• Photo of Mustafa Demirhan
    Mustafa Demirhan Jan 13, 2021

Kayıta biraz geç başlamışım. Yağmurlu bir havada Süleymaniye doğru iyi bir yoldan devamlı çıktık. Rakım 900 lere ulaştığında yağış kar halini aldı. Süleymaniye de mola verdik. İslanmıştık üzerimizi değiştirdik. Sonrası kar kalınlığı artarak devam etti. ( Hafif serpiştirmeye devam ediyordu) sarıalana doğru kar kalınlığı 40- 50 cm ye kadar çıktı. Bu çıkışımızı güçleştirdi. İnişimiz sorunsuzdu. .