MAJEVICA : Busija i Medjednik

April 10, 2017
April 2017

near Mitrići, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Prelijepo iskorišten dan na Majevici. Rano ujutro krenuh od "Helvetie" iz Lopara prema Busiji. Neposredno pred vrh vjetar poče nanositi kišicu, koja, srećom, nije dugo potrajala. Kako dođoh do kose na Busiji, sa druge strane planine sablasan prizor od magle kroz koju sam se probio do izletišta. Nakon Busije, krenuh zapadno prema Površnicama odakle sam se spustio do strelišta, gdje prelazim cestu i penjem se strašno blatnjavim, friško probijenim novim putem. Na toj strmini, izgubih čepove od štapova (reća ne ostadoše mi i čizme koliko je bilo ljepljivo i klizavo). Na Međednik se penjem sa juga, iz pravca Modrašnice. Na ovom potezu duž lijeve strane staze nalaze se brojne oznake zabranjenog pristupa zbog minskog polja! Gledajući na topografskoj elektronskoj mapi, nalazio sam se na najvišoj tačci, te sam mislio da sam na Međedniku. Međutim, nešto mi je djelovalo neobično, kao da sam na nekom drugom mjestu. Nisam pronašao kamen na kojem je ucrtana najviša kota Međednik. Pretpostavio sam da me malo poremetio strah zbog minskog polja. Ne želeći da rizikujem mnogo, zbustih se na istočnu stranu kose i vratih se nazad. Analizirajući mapu dan posle, vidjeh da sam bio nekih stotinjak metara od kote Međednik. U blizini Modrašnice smotah sjeverno kroz Veselinovački potok (mislim da mu je tako naziv) koji me zaista oduševio. Dalje se spuštam do Veselinovca i došavši na početnu tačku zatvaram krug! ;)

• Photo of TheMiner
    TheMiner Jan 12, 2018

Odlične fotografije!

• Photo of MonMaris
    MonMaris Jan 13, 2018

Hvala! Huawei P7 čuda čini! ;)