ΜΑΙΝΑΛΟ Ροεινό-Κορυφή Αϊντίνης-Ροεινό

Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Ροεινό-Κορυφή Αϊντίνης-Ροεινό Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Ροεινό-Κορυφή Αϊντίνης-Ροεινό Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Ροεινό-Κορυφή Αϊντίνης-Ροεινό

November 17, 2019
November 2019

near Roeinó, Peloponnese (Greece)

Από την εκκλησία του Αγ. Γεωργίου στο Ροεινό όπου υπάρχει πηγή με τρεχούμενο νερό, κατευθυνόμαστε στην πλατεία (100μ) και ακολουθούμε τη σήμανση προς Αϊντίνη. Ανηφορίζουμε το μονοπάτι (πράσινα τετράγωνα) μέσα σε πυκνό ελατοδάσος μέχρι να φτάσουμε σε διασταύρωση. Ευθεία το μονοπάτι συνεχίζει προς Κάψια και αριστερά με κόκκινη σήμανση πηγαίνει προς την κορυφή. Περπατάμε σε οροπέδιο σε ασαφές μονοπάτι ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια (τετράγωνα ή βέλη). Ανηφορίζοντας το έδαφος γίνεται σαθρό. Ακολουθούμε τα κόκκινα σήματα και τα βέλη διασχίζοντας σάρα κι ένα λούκι. Η κόκκινη σήμανση συνεχίζει κι επιχειρούμε απευθείας ανάβαση με κατεύθυνση την κορυφή σε βραχώδες πεδίο. Πλησιάζοντας την κορυφή το πεδίο ομαλοποιείται. Από την κορυφή απολαμβάνουμε την πανοραμική θέα και κατηφορίζουμε προς τη ρεματιά στην αρχή σε ασαφές μονοπάτι και ακολουθώντας τη ρεματιά σε σαφές μονοπάτι μέχρι το διάσελο όπου συναντούμε το μονοπάτι που συνδέει τον Καρδαρά με το Ροεινό. Πορεία αριστερά στο μονοπάτι με τα κίτρινα τετράγωνα μέχρι το Ροεινό για να καταλήξουμε στην αφετηρία μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.