Μαίναλο: Ροεινό - κορυφή Αϊντίνη - Ροεινό

Photo ofΜαίναλο: Ροεινό - κορυφή Αϊντίνη - Ροεινό Photo ofΜαίναλο: Ροεινό - κορυφή Αϊντίνη - Ροεινό Photo ofΜαίναλο: Ροεινό - κορυφή Αϊντίνη - Ροεινό

October 23, 2022
October 2022

near Roeinó, Peloponnese (Greece)

Μια κυκλική διαδρομή με αφετηρία το χωριό Ροεινό , ανάβαση στην κορυφή Αϊντίνη και επιστροφή στο χωριό Ροεινό.
Η διαδρομή ξεκινά από το χωριό Ροεινό και με επαρκή σηματοδότηση σε χαλασμένο χωματόδρομο στην αρχή και μετά σε παλιά στράτα ανηφορίζει ομαλά προς το διάσελο κάτω από την κορυφογραμμή της Αϊντίνης. Σε εκείνο το σημείο, υπάρχουν πινακίδες που σε οδηγούν ή προς την κορυφή ή μπορείς να συνεχίσεις και να καταλήξεις στο χωριό Κάψα. Εμείς επιλέγουμε να ακολουθήσουμε την σήμανση προς την κορυφή. Από εκεί και πέρα ενώ στην αρχή η σήμανση είναι επαρκής, μετά χάνεται ( ή την χάσαμε εμείς...). Αποτέλεσμα, μετά από κάποιο σημείο, με στόχο να ανέβουμε στην κορυφή, η λύση ήταν το direct.
Η διαδρομή από εκεί,έγινε από δύσβατο σημείο που στα τελευταία 200 μέτρα υψομετρικής διαφοράς δεν υπήρχε μονοπάτι και η ανάβαση έγινε από σαρρες, και χορταδιασμενες πλαγιές με απότομη κλίση ( πεζοπορικές μεν, αλλά αρκετά δύσβατες). Η κορυφή Αϊντίνη προσφέρει απλόχερα ίσως την καλύτερη θέα της περιοχής. Η κατάβαση έγινε από το διάσελο της κορυφής στην άλλη πλευρά του βουνού ακολουθώντας την ρεματιά που κατεβαίνει ομαλά προς το οροπέδιο. Σε εκείνο το σημείο, υπάρχει σηματοδοτημένο μονοπάτι που το ακολουθούμε και το οποίο τραβερσαρει κατηφορικά μέχρι να βρούμε την διασταύρωση που ενώνει το εν λόγο μονοπάτι με το κεντρικό μονοπάτι που έρχεται από το χωριό Καρδαρά και πάει στο χωριό Ροεινό.
Το βάζω με βαθμό δυσκολίας "δύσκολο", για το κομμάτι της ανάβασης προς την κορυφή.