ΜΑΙΝΑΛΟ Λεβίδι-Κορυφή Οστρακίνα-Αλωνίσταινα

Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Λεβίδι-Κορυφή Οστρακίνα-Αλωνίσταινα Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Λεβίδι-Κορυφή Οστρακίνα-Αλωνίσταινα Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ Λεβίδι-Κορυφή Οστρακίνα-Αλωνίσταινα

January 19, 2020
January 2020

near Levídion, Peloponnese (Greece)

Με αφετηρία το Λεβίδι ακολουθούμε τα κόκκινα σημάδια σε πυκνό ελατοδάσος. Πιάνουμε ρεματιά και ανηφορίζουμε έντονα για λίγο μέχρι να βγούμε σε διάσελο με θέα την κορυφή Οστρακίνα. Αρχίζουμε ν' ανεβαίνουμε ρεματιά που στα τελειώματά της έχει έντονη κλίση. Κινούμαστε σε μονοππάτι και σε ανοιχτό πεδίο μέχρι να φτάσουμε σε διάσελο όπου αριστερά ανηφορίζει για κορυφή Οστρακίνα και δεξιά για το καταφύγιο του ΕΟΣ Τρίπολης. Ακολουθούμε το μονοπάτι με τα κίτρινα ταμπελάκια για την κορυφή. Το χειμώνα που ανεβήκαμε είναι απαραίτητη η χρήση κραμπόν. Επιστροφή από τα ίδια στο καταφύγιο του ΕΟΣ Τρίπολης κι από κει συνεχίζουμε στο μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια προς την Αλωνίσταινα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.