Μαίναλο : Λεβίδι - Καταφύγιο ΕΟΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ

Photo ofΜαίναλο : Λεβίδι - Καταφύγιο ΕΟΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ Photo ofΜαίναλο : Λεβίδι - Καταφύγιο ΕΟΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ Photo ofΜαίναλο : Λεβίδι - Καταφύγιο ΕΟΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ

May 9, 2022
May 2022

near Levídion, Peloponnese (Greece)

Μεγάλο κομμάτι της κλασικής διαδρομής που ξεκινά από το χωριό Λεβίδι και καταλήγει στο καταφύγιο του ΕΟΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ στο Μαίναλο.
Η καταγραφή αυτή έγινε στα πλαίσια διήμερης εκπαίδευσης για ΙΕΚ συνοδών βουνού. Στο πλαίσιο αυτό και για χάρη ευκολίας αλλά και για να έχουμε τα αυτοκίνητα πιο κοντά όταν θα επιστρεφαμε την επόμενη μέρα, δεν ξεκινήσαμε την πεζοπορία από το Λεβίδι αλλά με τα αυτοκίνητα ανεβήκαμε πιο ψηλά στην αρχή του δάσους, σε χαρακτηριστικό πλάτωμα που υπάρχει χώρος για πάρκινγκ. Η καταγραφή όμως έχει γίνει από την αρχή του χωματόδρομου για να σας καθοδηγήσει στο σημείο πάρκινγκ.
Στο σημείο αυτό υπάρχουν σημάδια από όπου το μονοπάτι , χωρίς διασταυρώσεις, μας οδηγεί στο οροπέδιο και από εκεί στο καταφύγιο.
Η διαδρομή μέχρι καί το οροπέδιο είναι όλο σε σκιά, νερό πηγής δεν υπάρχει, και οι ώρες πορείας εξαρτώνται από την φυσική κατάσταση των συμμετεχόντων.
Το μονοπάτι στην αρχή έχει ομαλή ανηφορική πορεία, όμως στην συνέχεια, μπαίνοντας στην καρδιά του δάσους, ανηφορίζει απότομα μέχρι να βγει σε χαρακτηριστικό διάσελο, που είναι ωραίο σημείο για στάση. Από εκείνο το σημείο, έχεις θέα τον ορεινό όγκο της Οστρακίνας και τον κάμπο.
Στην συνέχεια το μονοπάτι τραβερσαρει ομαλά ανηφορικά και καταλήγει στο οροπέδιο που βρίσκεται το καταφύγιο.
Το μονοπάτι είναι σηματοδοτημένο σε όλη την διαδρομή, και δεν το χάνεις.
Παράκληση, εάν βρείτε σκουπίδια ( πλαστικά μπουκάλια, μάσκες, ισοτονικά, συσκευασίες από μπάρες δημητριακών), παρακαλώ πάρτε τα μαζί σας στο καταφύγιο που διαθέτει κάδους ανακύκλωσης και καθαριότητας.