ΜΑΙΝΑΛΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ, ΤΖΕΛΑΤΗ, ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ

Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ, ΤΖΕΛΑΤΗ, ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ, ΤΖΕΛΑΤΗ, ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ Photo ofΜΑΙΝΑΛΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ, ΤΖΕΛΑΤΗ, ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ

December 12, 2021
November 2021

near Kardarás, Peloponnese (Greece)

Εκκίνηση από το χιονοδρομικό κέντρο. Προσπερνάμε την κόκκινη απότομη πίστα του χιονοδρομικού. Ακολουθούμε Ανοδική πορεία από τον χωματόδρομο που είναι το κατέβασμα της περιφερειακής πίστας. Συναντάμε κίτρινη ταμπέλα που γράφει πίστα κλειστή και ένα σπιτάκι του χιονοδρομικού. Συνεχίζουμε προς τα πάνω από το πίσω μέρος της καλύβας. Η σήμανση είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Που και που θα συναντήσεις αχνά σημάδια από κόκκινος κύκλους. Διασχίζουμε μια λάκα. σιγά σιγά βγαίνουμε σε αλπικό τοπίο. η ανάβαση δεν είναι δύσκολη. Στη συνέχεια πιάνουμε την κορυφογραμμή. τα σημάδια είναι περισσότερα. που και που υπάρχει και ένας κούκος. φτάνουμε στην κορυφή ο ξύλινος πύργος που υπήρχε δίπλα στο κολονάκι δεν είναι πλέον όρθιος. Αρχίζουμε να κατηφορίζουμε αφού προσπεράσουμε τα ερείπια του ξύλινου πύργου. Δεν βρήκαμε σημάδια αλλά μπορεί και να υπάρχουν. Σημάδια θα ξανά βρούμε αρκετή ώρα αργότερα οπού υπάρχει καινούργια σήμανση. Κόκκινος κύκλος μέσα σε άσπρο τετράγωνο. Στην κατάβαση και γενικότερα σε όλη τη διαδρομή δεν υπάρχει στρωμένο μονοπάτι. Μετά από μια επεισοδιακή κατάβαση μέσα στο πυκνό δάσος καταλήγουμε σε χωματόδρομο. Ακριβός απέναντι ξεκινάει καινούργιο μονοπάτι με σημάδια που σε βγάζει στο χωριό. Υπάρχει και ξύλινη πινακίδα. Σίγουρα η διαδρομή είναι υπέροχη. Ή σχεδόν ανύπαρκτη σηματοδότηση είναι ένα θέμα. Με έναν ηλεκτρονικό χάρτη στο κινητό τηλέφωνο θα γλιτώσεις από αρκετό ψάξιμο.