Photo ofMAHNJAČA (za Džejlu): Željezno Polje (Orčevići) - Gojanovac - Velika Mahnjača - Palašnica - Starina Photo ofMAHNJAČA (za Džejlu): Željezno Polje (Orčevići) - Gojanovac - Velika Mahnjača - Palašnica - Starina Photo ofMAHNJAČA (za Džejlu): Željezno Polje (Orčevići) - Gojanovac - Velika Mahnjača - Palašnica - Starina

July 25, 2018
July 2018

near Orčevići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U okviru humanitarnih aktivnosti Azimutha 135 i planinarskih tura humanitarnog karaktera, odazvali smo se pozivu Udruženja za afirmaciju humanih ideja AHI iz Zenice i organizovali smo humanitarnu planinarsku turu na planinu Mahnjaču između Zenice i Žepča.

Pozivu na humanitarnu akciju se odazvao veliki broj osoba, a na samu turu 35 ljubitelja prirode.

Lijepo vrijeme nas je dočekalo u Željeznom Polju, u zaseoku Orčevići, odakle je uslijedio uspon ka Velikoj Mahnjači. Put, veoma kvalitetan za planinske rejone, vodio nas je preko lovačkog doma Gojanovac i Kreveta kroz divne šume i netaknute predjele ove planine.

Ljubaznošću posade Oružanih snaga Bosne i Hercegovine, toplo smo primljeni na vojnom objektu centra veze Mahnjača, gdje smo počašćeni čajem i kafom.

Nakon silaska u sedlo Javor, između Velike Mahnjače i Palašnice, vrijeme se mijenja i počela je padati jaka kiša, praćena grmljavinom. Nakon uspona na vrh Palašnica (1323 mnv), spustili smo se u niže nadmorske visine, do jedne kolibe na Starinskim Njivama, gdje smo se sklonili od veoma jakog nevremena, koje je zahvatilo ovaj rejon.

Prolaskom nevremena, nastavili smo spuštanje u selo Starina, gdje smo i dočekali autobus za Zenicu.

Pomoć u realizaciji ove ture pružio je Odbor za međureligijsku saradnju Zenica i Mreža mladih Medžlisa Islamske zajednice u Zenici.

PictographBus stop Altitude 2,084 ft

Čekamo autobus

Dobra voda na putu, treba skrenuti sa glavnog puta nadesno (južno od nastrešnice)

PictographCampsite Altitude 4,072 ft

Lijepo mjesto za kampovanje, gdje ima i voda.

Polazna tačka ture

PictographWilderness hut Altitude 3,374 ft

Veoma lijep dom na dobroj lokaciji sa dobrom povezanošću putevima iz svih pravaca

Orčevići

PictographRisk Altitude 4,311 ft

PictographRisk Altitude 4,386 ft

Spomenik oslobođenju Mahnjače 01.06.1992.