Μαγούλα-Ανεμογεννήτριες

March 5, 2024
March 2024

near Magoúla, West Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από την Μαγούλα και ακολουθεί δρόμο παράλληλο στο ποτάμι μέχρι περίπου το ύψος του χωριού Χάραδρος. Από εκεί απομακρυνόμαστε από το ποτάμι ακολουθώντας δρόμο και περνώντας από μερικά σπίτια. Σε διασταύρωση ξεκινάει το πρώτο μικρό μονοπάτι και ξεκινάμε ανηφορική πορεία, διασχίζουμε έναν χωματόδρομο και συνεχίζουμε ακολουθώντας το πλατύ πέρασμα. Μετά από 400μ περίπου στενεύει σε απλό μονοπάτι και σύντομα φτάνουμε σε ανοιχτό ίσωμα στο ύψος της κεραίας τηλεπικοινωνιών. Περπατάμε τον χωματόδρομο στο ίσωμα και μετά ακολουθούμε ανοδικό δρόμο Έχω επιλέξει να αποφεύγω τον δρόμο οπότε αυτό είναι δυνατό άλλα προφανώς δεν είναι απαραίτητο. Αφού έχουμε μπει στο ελατόδασος κάποια στιγμή συναντάμε σε διασταύρωση χωματόδρομων το μονοπάτι Άνω Καστριτσιου-Πασχαλιανοι το οποίο έχει και σημάδια. Το ακολουθούμε. Όταν βγούμε πλέον από το ελατόδασος και μπαίνουμε στο ξερο-αλπικο τοπίο ξεκινάμε να ανεβαίνουμε την αρκετά αποτομή ανηφόρα. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι Χειμώνα και αρχές Άνοιξης αυτή η ανάβαση είναι αρκετά εύκολη άλλα ιδικά τα τέλη του καλοκαιριού και φθινοπώρου η βλάστηση από τους αγκαθωτούς χαμηλούς θάμνους είναι ιδιαίτερα πυκνή και έτσι γίνεται κουραστική. Όταν βγούμε στο οροπέδιο η πορεία γίνεται εύκολη. Εγώ έφτασα μέχρι τις πρώτες ανεμογεννήτριες που συνάντησα άλλα κάποιος θα μπορούσε να συνεχίσει μέχρι το καταφύγιο στο Πρασούδι για περίπου μια 1-1:30 ώρες περπάτημα ακόμα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει από την ίδια διαδρομή ή να ακολουθήσουμε τα σημάδια του μονοπατιού μέχρι το Άνω Καστρίτσι.