Maboge

2031
August 24, 2020
August 2020

near Maboge, Wallonia (Belgique)

Alle krediet en dank voor deze wandeling aan j_elen

Wat een heerlijke wandeling en wat een avontuur, superlatieven te kort!

Op 1 strook breed verhard pad (omdat het iemand nodig vond om wat vakantiehuizen neer te poten...) loop je over smalle paden. Voor de geoefende wandelaar is dit een absolute must. Vreemd genoeg kom ik op dit soort uitdagende wandelingen de meeste gezinnen met kinderen tegen. Dit is absoluut geen kind vriendelijke wandeling. Na de afdaling bij Le Hérou kom je geen vlakke meter meer tegen en dat voor zeker 3km. Indien de afdaling te eng lijkt (helemaal niet nodig), kan Le Hérou links laten en het pad verder volgen om zo terug aan te sluiten, maar weet dan dat je heel veel mist...

Voor diegene die met droge voeten willen eindigen heb ik onbedoeld een alternatief gevonden omdat ik mij vergist heb in de laatste kilometers. De volgende keer probeer ik toch de originele track te volgen want op deze manier moet je over een vrij lange (saaie) verharde strook.

Tot aan Le Hérou kom je bijna geen andere wandelaars tegen, daarna wordt het (te) druk.

Zoals J_elen aangeeft, deze wandeling doe je best niet bij slecht weer,. Wil je het toch proberen doe het zeker niet alleen, want op heel wat plekken is er geen GSM bereik!