Lycianway- Çayağzı (Andriake)/ Gürses köyü/ Sülünlü mah

Photo ofLycianway- Çayağzı (Andriake)/ Gürses köyü/ Sülünlü mah Photo ofLycianway- Çayağzı (Andriake)/ Gürses köyü/ Sülünlü mah Photo ofLycianway- Çayağzı (Andriake)/ Gürses köyü/ Sülünlü mah

Very difficult
March 12, 2021
March 2021

near Gürses, Antalya (Türkiye)

Oldukça zor bir rotaydı, seralar yüzünden işaretlerin yok olduğu, yol yapımı yüzünden ve kesilen zeytin ağaçlarından patika girişlerinin veya büyük bir bölümünün kapalı olduğu bir yol. Myra'ya diye çıktım kaybolmaktan ve dikenli yollarla cebelleşmekten karanlığa kalmayayım diye araçla Sülünlü mahallesinden Taşdibi plajına inerek kamp kurmak zorunda kaldım. Kamp yüküyle bu yolu kesinlikle yürümenizi tavsiye etmem. En azından işaretler düzenlenene ve yollardaki kapalı bölgeler açılana kadar. Çayağzı'ndan Gürses'e çıkış çok fazla (yer yer kayalardan) Gürses'ten de Myra girişine iniş çok fazla.

Bu benim seraların altından çıktığım yerden çıkmayın kayaların üstünden çıktım. Eski rotaymış o işaretleri takip edin mutlaka. Sapmayın buraya.