Photo ofLycian Way- Kekova (Üçağız)/ Simena (Kaleköy)/ Kapaklı/ Çayağzı Plajı (Andraike) Photo ofLycian Way- Kekova (Üçağız)/ Simena (Kaleköy)/ Kapaklı/ Çayağzı Plajı (Andraike) Photo ofLycian Way- Kekova (Üçağız)/ Simena (Kaleköy)/ Kapaklı/ Çayağzı Plajı (Andraike)

March 11, 2021
March 2021

•   4.3 1 review

near Kaleüçağız, Antalya (Türkiye)

Kekova'dan deniz yolu ile Kaleköy'e geçtiğim için kaydı Kaleköy'den başlattım. Yol genel olarak taşlık. Çeşme yok ama işletme var yolda, işletmecisi de çok kibar bir bey. Kapaklı'dan da su temin edilebilir köy evlerinden ama ben ihtiyaç duymadım. Kapaklı bölümünde yağmura yakalandığım için biraz kayarak gittim bir süre. O bölümde işaretler yok ya da silik ve oldukça çalılık ve maki var dikkat etmek gerek. Çok keyifli bir rota. Bol bol kamp kuracak alanlar var. Manzaralar çok güzel. Çağıllı plajında mola verilip denize girilebilir. Kampı Çayağzı plajındaki derenin kenarına kurdum. Oldukça güzel bir lokasyon kamp için ama isteyen plajın sonundaki Andraike Campingde de kamp yapabilir, ben doğanın içinde olmayı tercih ediyorum binalardansa.. bu rotayı çok sevdim :)

PictographRuins Altitude 24 ft

PictographCampsite Altitude -36 ft

Hemen dibinde de işletme var

PictographCampsite Altitude 80 ft

Mustafa bey çok hoş bir insan, bana kekik çayı ikram edip makarnasını paylaştı :) bi çayını içmeden geçmeyin.

PictographCampsite Altitude 28 ft

Burays kadar kapaklıya yaklaşırken işaretler yok.

İşaretler çok silik ya da yok

• Uncharted 1 Feb 27, 2022

Bazı yerlerde yol anlaşılmıyor yanımızda telefon olmasa sıkıntı büyüktü