Luxemburg, Tadler, Tracknaam - Lultzhausen 3 log

Photo ofLuxemburg, Tadler, Tracknaam - Lultzhausen 3 log Photo ofLuxemburg, Tadler, Tracknaam - Lultzhausen 3 log Photo ofLuxemburg, Tadler, Tracknaam - Lultzhausen 3 log

1945
December 29, 2020
August 2020

near Lultzhausen, Wiltz (Lëtzebuerg)

Een wandeling vanuit Lultzhausen blijft altijd schitterend mooi. Vandaar nog een variant op de wandeling Lutzhausen 2 log. Deze is toch weer net wat anders met een nieuw aangelegd uitzichtpunt over de meanderende Sure. Altijd een aanrader!

• Photo of Commander Tux
    Commander Tux Jul 22, 2021

Het begin van route begon leuk. Maar naarmate de trail verder ging, kwam het meer steeds minder in zicht. Dan het stuk langs de B27 boven Arsdorf was helemaal doodeng. Je kunt daar (in de zomer) bijna niet door de berm lopen. Het staat vol met brandnetel en berenklauw. En over de weg razen de auto's met 90 km/h voorbij. Hierna volgde een stuk wat kompleet was overgroeid met bramenstruiken. Dat is geen lolletje met korte broek kan ik je vertellen.

• Photo of Trolltrails
    Trolltrails Jul 22, 2021

Wij vinden het een mooie track, anders stond die niet op Wikiloc. Het stuk langs de weg vinden wij ook minder maar is niet te omzeilen omdat anders de track veel te lang gaat worden. De bermen worden langs deze weg gemaaid, wij konden altijd de berm in.
    Wij lopen ook altijd in korte broek en ja, bramenstruiken en brandnetels kom je overal tegen, het ene jaar meer dan het andere. Leuk zijn ze nooit. Maar daar moet je als wandelaar mee leren leven.
    Succes met onze andere tracks, groetjes Trolltrails.

• Photo of MarckDan
    MarckDan Aug 20, 2021

Dat was niet 26 km maar zeker ietske meer dan 30km 🤷🏻‍♂️

Route-moeilijk

• icantgotosleep Aug 28, 2021

Tip voor het vermijden van de drukke weg. In plaats van rechtdoor te lopen na de brug op 13.7km, neem je het pad linksaf. DIt pad brengt je zo terug op de hier voorgestelde track. Voor de GPX file kijk je maar eens op https://nl.wikiloc.com/routes-wandelen/boulaide-lac-de-la-sure-39525515.